niedziela, 23 listopada 2014

[Wywiad] Rowan Blanchard o serialu [Dziewczyna poznaje świat] cz. 1

Rowan Blanchard jest aktorką najnowszej serii wyświetlanej na Disney Channel- Dziewczyna poznaje świat. Fanów tego serialu na pewno intryguje wiele pytań np.: ile trwały castingi, jak gwiazda dostała się to tego show itp. Na kilka z nich poznacie odpowiedź w dzisiejszym wpisie. 
Zapraszam do przeczytania wywiadu w dalszej części postu!

TŁUMACZENIE DLA BLOGA DISNEY POLSKA WYKONAŁA MARTA ITALIANO, ZAKAZ KOPIOWANIA TREŚCI!


Co czujesz będąc gwiazdą serialu Dziewczyna poznaje świat?
To niesamowite uczucie. Jestem bardzo podekscytowana tym show. Szczypię się, kiedy myślę o tym, że ludzie z różnych krajów będą oglądać mnie w telewizji. To szaleństwo.

Jakich zabawnych przygód możemy spodziewać się w serialu?
Zobaczycie wiele opowieści o przyjaźni w Dziewczyna poznaje świat. Zobaczycie również mnóstwo epizodów, gdzie moja postać - Riley - wpadnie w kłopoty. To naprawdę zabawne i śmieszne show, ale jest także bardzo realne. Stosujemy wiele kreatywnych sposobów by opowiedzieć bardzo znaczące historie.

Kiedy po raz pierwszy usłyszałaś o serialu?
Po raz pierwszy o serialu usłyszałam w Listopadzie 2012, kiedy miałam pierwsze przesłuchanie. Oryginalny scenariusz bardzo różni się od tego, który mamy teraz. Fabuła zmieniła się całkowicie podczas prób.

Czy podczas przesłuchania wiedziałaś, że serial Dziewczyna poznaje świat jest nową odsłoną komedii z 1990 roku, Chłopiec poznaje świat?
Nie byłam fanką serii Chłopiec poznaje świat, ale wiedziałam o oryginalnym show i widziałam dużo powtórek w telewizji. Kiedy przeczytałam imię Topanga w scenariuszu, zorientowałam się. Gdy tylko dostałam rolę Riley, wróciłam i obejrzałam każdy odcinek. Są niesamowite.

Dlaczego uważasz, że oryginalne show było tak popularne?
Chłopiec poznaje świat ma ponadczasową cechę. Możesz oglądać go teraz lub w 1990 roku i nadal będzie miał na ciebie taki sam wpływ. Wciąż się śmiejesz i płaczesz. To świetne. Mam nadzieję, że nasze nowe show również dotrze do każdego.
*zdjęcie pochodzi ze strony klik

Co możesz powiedzieć nam o współpracy z innymi gwiazdami z planu Dziewczyna poznaje świat?
Riley ma wiele zabawnych przyjaciół w show. Sabrina Carpenter gra Maya Hart, która jest najlepszą przyjaciółką Riley. Ma bardzo głęboki charakter i mamy poznać wiele jej historii w serialu. Później jest Farkle, który jest zrany przez Corey'a Fogelmanis'a. Naprawdę zabawnie jest oglądać Farkle'go, ponieważ jest komiczny.

Kogo jeszcze zobaczymy w Dziewczyna poznaje świat?
Będziecie mogli zobaczyć także Cory i Topanga z oryginalnej serii, Chłopiec poznaje świat. Oryginalni aktorzy, Ben Savage i Danielle Fishel powrócą. Urośli, więc w show są rodzicami - i ja gram jej córkę.


Jak trudne były przesłuchania do Dziewczyna poznaje świat?
Proces przesłuchań trwał bardzo długo. W sumie miałam około 12 przesłuchań, co jest śmieszne. To była wieczność. 

ŹRÓDŁO: KLIK
*zdjęcie pochodzi ze strony klik

To tyle jeżeli chodzi o dzisiejszy post. Mam nadzieję, że przetłumaczony przeze mnie wywiad przydał Wam do gustu. Następnej części możecie spodziewać się już niebawem. 


Znacie Rowan Blanchard? Co myślcie o serialu w którym gra? Podoba się Wam? 

1 komentarz: