niedziela, 23 listopada 2014

Bądź jak Riley i Maya [DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT]

Prawie każda dziewczyna kocha ubrania, makijaż i modę. Ja również należę do tej grupy, która nie tylko uwielbia rozmawiać o niej, ale także  spędzać wolny czas na zakupach. W dzisiejszym poście skupimy się na dwóch  głównych bohaterkach zwariowanego serialu "Dziewczyna poznaje świat". Porozmawiamy o ich  stylu, różnicach pomiędzy Rowan Blanchard i Sabrina Carpenter a bohaterkach, które grają itp. Na koniec czeka na Was również mała niespodzianka pt. "Jak upodobnić się do Riley/Mayi". Zapraszam. 

Zacznijmy może od podobieństw pomiędzy Rowan a Riley. W wywiadzie, który mieliście okazję przeczytać w poprzednim poście Rowan powiedziała:
Garderoba Riley jest przepiękna! Bez przerwy podziwiam wszystkie jej ubrania. Są naprawdę świetne. Ma w sobie coś z hipiski, ale w bardzo dobrym guście. Garderobiani nazywają jej styl „hippy, bo-ho, rag-doll”. Właśnie tymi nazwami określa się go w kręgach mody.
Jeżeli oglądacie serial wiecie zapewne, że Raily jest osobą, która lubi eksperymentować z modą. Ubiera się w co tylko zechce, w czym czuje się dobrze, nie patrząc na zdanie innych. Często widzimy ją w sukienkach a także w spodniach. Jeżeli chodzi o fryzurę to najczęściej ma ją rozpuszczoną. Widzieliśmy już ja w kręconych a także prostych włosach. A Waszym zdaniem w czym wygląda lepiej? 

Rowan w tym samym wywiadzie dodała  kilka słów o swoim stylu:
Często inspiruję się strojami mojej bohaterki, ale nie rzadko preferuję bardziej rockowy wygląd, jaki prezentuje Maya. Uwielbiam zwiewne i hipisowskie ciuchy Riley. Bez przerwy się w nie ubieram.
Ja osobiście z tego wnioskuje, że Rowan 'jest mieszanką Riley oraz May'. Na co dzień nosi ubrania rockowe czasem ubierze też coś w stylu hippie. Jak myślicie w której stylizacji wyglądała by lepiej? Hippi czy rock? 



Teraz przyszła pora na Sabrinę Carpenter. Jak dziewczyna scharakteryzowałaby styl Mayi? Oto co powiedziała w wywiadzie:
Styl Mayi i Riley różnią się od siebie, ale można też znaleźć pewne podobieństwa. Maya uwielbia wyszukiwać ciuchy w nowojorskich sklepach z używaną odzieżą. Nowy Jork to bardzo modne miasto i właśnie tutaj rozgrywa się akcja serialu. Styl dziewczyny jest bardzo w stylu punk-rock. Maya jest zabawna, kolorowa i ma klasę. Gusty naszych bohaterek wzajemnie się uzupełniają.
Kolejne pytanie skierowane do Sabriny brzmi: Jak twój prywatny gust ma się do stylu granej przez ciebie bohaterki?  
Czasami jest bardzo zbliżony do stylu Mayi, z tym jednak zastrzeżeniem, że ja często eksperymentuję. Momentami faktycznie mogę przypominać Mayę, innym razem raczej Riley. Przez większość czasu jestem jednak Sabriną. Powiedziałabym, że mój styl ma w sobie coś z wyrafinowania, co oznacza, że uwielbiam zakładać marynarki i nosić wysokie obcasy. Nie pogardzę również zwykłymi trampkami i fajnym t-shirtem. 


Na koniec jak już obiecałam mała niespodziana pt. "Jak upodobnić się do Riley/Mayi?". Stoworzyłam stylizację, którą mogłaby założyć Maya oraz Riley. W pierwszym kolażu strój jest nieco rockowy natomiast w drugim bardziej hippie. Który Wam bardziej przypadł do gustu? Znacie może jakieś inne disneyowskie postacie, które mają podobny styl ubierania się?


 1
2

To tyle jeżeli chodzi o dzisiejszy wpis. Jak Wam się on podobał? Co o nim myślcie? Pisze w komentarzach, chętnie poczytam Wasze opinie. :) 



3 komentarze:

  1. Te stylizacje są przepiękne ♥
    W obie bym się ubrała :)
    2 zdjęcie w 2 kolażu jest CUDOWNE :) Oglądam serial i mi się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie szukam ciuchów takich jakie ma Maya w poszczególnych odcinkach. I tak trafiłam na tą stronkę :) uwielbiam rockowy styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają buty które obie bahaterki noszą np. takie na grubym obcasie lecz dziwi mnie to że w serialu mają po 13 lat i noszą buty na obcasach?!

    OdpowiedzUsuń