niedziela, 30 listopada 2014

[VIOLETTA] Sesja Alby Rico!

Aktualnie sporo osób z ekipy Violetty zgadza się na sesje zdjęciowe. Nie tak dawno podziwialiśmy zdjęcia z udziałem Lodo Comello. Kolejną dziewczyną, która zapozowała przed obiektywem jest Alba Rico - odtwórczyni roli Naty. Jest to zdecydowanie moja faworytka jeśli chodzi o zdjęcia, bo jestem wielką fanką jej urody. Na wyniki sesji zdjęciowej zapraszam do postu.



Najpierw przyjrzyjmy się nieco kto czuwał nad pomyślnym przebiegiem sesji zdjęciowej.
Dodatki: MasNegro [ instagram ]
Make-up/fryzura: Agus Pallavicini [ instagram ]
Fotograf: Vero Ruiz [ instagram ]
 Stylistka: Mavila Russo 










Jak dla mnie Alba jest tak fotogeniczna, że chyba bardziej się nie da.  Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze więcej zdjęć z sesji ( zwłaszcza w ten czerwonej sukience ), bo dalej czuję niedosyt, choć zdjęcia są cudowne.

A Wam jak się podobają?

2 komentarze: