piątek, 14 listopada 2014

Sesja Clari i Diega we Włoszech!

Jak dobrze wiecie Diego Dominguez wziął udział we włoskiej edycji "Tańca z Gwiazdami". Przy jego boku podczas podróży, prób i na widowni nie mogło zabraknąć miłości, którą długo trzymał w tajemnicy - Clari Alonso. Mimo to, że wiele ćwiczył do występu w show, oboje znaleźli czas, by wziąć udział w sesji zdjęciowej, której efekty zobaczycie w notce. Serdecznie zapraszam do rozwinięcia postu.


Zapraszam do przejrzenia zdjęć z sesji Diega:
Fotograf: Maria La Torre
Stylizacja: Ash Mateu








Zdjęcia Clari dla odmiany są w większości kolorowe.
Fotograf: Maria La Torre
Stylizacja: Sofia Sarkany, Ash Mateu








Mi się to bardzo podoba, że ktoś z ekipy zawsze robi sobie sesję, a my możemy podziwiać jej efekty. Dopiero co pokazywałam wam nowe zdjęcia Lodo, teraz Diego i Clari. Obie sesje bardzo mi się podobają, choć nie jestem fanką tej pani. Ja z niecierpliwością czekam na jakaś cudowną sesję Alby, ewentualnie Facu no i przede wszystkim Tini, bo to moja faworytka sesji. 

Jak podobają wam się w sesjach Diego i Clari?
Która z nich bardziej przypadła wam do gustu?

1 komentarz: