sobota, 22 listopada 2014

WYNIKI KONKURSU MYSZKI MIKI

W końcu nadszedł czas ogłoszenia wyników, na które swoją drogą czekaliście dość długo. Jak zawsze wysłaliście nam świetne prace, są one godne podziwu. Ogólnie w konkursie udział wzięło 17 osób. Z pośród tych uczestników wybraliśmy tylko jednego zwycięzcę, do którego trafia torba z Disney Store, warta 25 funtów!


I MIEJSCE ZAJĘŁA
Marzena S.

Dziewczyna przede wszystkim zachwyciła nas swoją pomysłowością i kreatywnością. Praca jest w wymiarze 3D. Warto wspomnieć, że Marzena ma tylko 11 lat.  Ja osobiście uważam, że nagroda jest w pełni zasłużona. Uczestniczka bardzo się postarała.. spójrzcie na wszystkie małe elementy takie jak oczy, kokardka, serce itp. GRATULACJE :) 



Ponadto chcielibyśmy także wyróżnić prace:
-Magdaleny R. (lat 15)
-Adriany K. (lat 13)
-Klaudii (lat 14)

ZWYCIĘŻCZYNIE KONKURSU PROSIMY O JAK NAJSZYBSZE PRZESŁANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH NA E-MAIL redakcjavdch@interia.pl

Wszystkim uczestnikom dziękujemy i gratulujemy! Zgadzacie się z werdyktem? Jak Wam się podoba nagrodzona praca? :) 

9 komentarzy:

  1. Nie wygrałam, a tak się starałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie postaraliście się, bo brzydka niestety. Z myszami to ma tylko tyle wspólnego, że są ich twarze (które wcale ich nie przypomianją)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce też ma związek z Mikim i Minnie. :)
      Moim zdaniem praca jest genialna. ♥

      Usuń
    2. Serce to się kojarzy np. z Kupidynem/miłością i spójrzmy prawdzie w oczy z każdą księżniczką Disneya. Mam nadzieje, ze kolejne konkursy będą bardziej sprawiedliwe

      Usuń
    3. Przykro mi, że uważasz, że jesteśmy niesprawiedliwe. Ja nadal będę murem stawać za TĄ pracą bo po prostu uważam, że jest świetna.

      Usuń
  4. Nigdy nikomu nie dogodzimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Piękna praca <3

    OdpowiedzUsuń