sobota, 1 listopada 2014

Debby Ryan w teen VOGUE

Debby Ryan opowiada o finałowym sezonie "Jessie", oraz o tym co dalej, w najnowszym, listopadowym numerze magazynu teen VOGUE.
Specjalnie dla Was, przetłumaczyłam fragment tego artykułu!
Zapraszam do rozwinięcia.



"Grace Kelly, Audrey Hepburn - one są ikonami, Kiedy byłam mała, zawsze myślałam, chcę być taką ikoną." Powiedziała Debby Ryan. I w wieku zaledwie 21 lat, jest na dobrej drodze do tego. Ulubienica Disneya, otrzymała swoją pierwszą główną rolę w wieku 14 lat, w serialu "Nie ma to jak statek", zanim wystąpiła w mega popularnym serialu "Jessie". W tym roku stanęła po drugiej stronie kamery, stając się najmłodszym w historii reżyserem projektu Disney Channel. "Reżyserowanie to coś, co zawsze chciałam robić, i tak wkręciłam się w produkcję, ponieważ naprawdę wierzyłam w postać i jej historię." powiedziała Debby. "To było niesamowite, zobaczyć jak to doszło do skutku"

























Teraz, gdy jej program zbliża się do czwartego i ostatniego sezonu, królowa ekranu powiedziała, że jest gotowa na nową przygodę. "Nie miałam przerwy odkąd zaczęłam grać w "Nie ma to jak statek", więc w nadchodzącym roku chcę "zebrać plony" z rzeczy, których się nauczyłam: mieszanka aktorstwa, reżyserii, produkcji i pisania piosenek. To jest moje szkolne doświadczenie," powiedziała Debby. To obejmuje pracę nad albumem z jej zespołem, The Never Ending. "Spędziłam mnóstwo czasu w swojej karierze, opowiadając historie innych ludzi, ale moja muzyka pozwala wyrazić mi to, co ja chcę powiedzieć" zauważa. "To idealne - my jesteśmy tylko grupą przyjaciół, którzy kochają tworzyć muzykę."


Wypełniony po brzegi harmonogram Debby, nie pozwala jej na zbyt dużo przerw, ale ona stawia na pierwszym miejscu rzeczy, które znaczą dla niej najwięcej. "Moje życie osobiste, stanęło na głowie tego lata, i zdałam sobie sprawę z tego, że jedyne co masz to czas i emocjonalna energia do zainwestowania w rzeczy, które  naprawdę się liczą." powiedziała. "Kiedy zapakuję Jessie, mam zamiar stać się realnym człowiekiem - córką, siostrą, przyjaciółką - to moja praca. Kocham pracować, ale mam zamiar zatrzymać trochę czasu dla siebie." Jak ona przyspiesza do kolejnego rozdziału w swoim życiu, to jest jasne, Debby ma swoją głowę i serce we właściwym miejscu.


Fragment artykułu, który przetłumaczyłam w tym poście pochodzi z magazynu teen VOGUE. Tłumaczenie wykonane na potrzeby bloga przeze mnie, i kopiowanie jest surowo zabronione!

Tekst, który mogliście przeczytać, jest jedynie fragmentem całego artykułu. Niestety nie udało mi się zdobyć całości, ponieważ jest to najnowsze wydanie magazynu, i opublikowano tyle, ile się tutaj znalazło. Myślę jednak, że przetłumaczony fragment jest idealną kwintesencją całości, i można się z niego sporo dowiedzieć o planach Debby :) Ja osobiście bardzo ją lubię już od czasów, kiedy występowała w Nie ma to jak statek. Debby zdecydowanie odniosła duży sukces, poza wspominanym nie ma to jak statek, dostała główną rolę w filmie Disneya "16 życzeń" oraz otrzymała własny serial "Jessie", który jako jeden z niewielu Disneyowskich serii doczekał się 4 sezonu! To ogromny sukces! Disney ją bardzo ceni, i między innymi właśnie dlatego, dostała szansę sprawdzenia się po drugiej stronie kamery, jako reżyser jednego z odcinków Jessie! Mnie osobiście artykuł bardzo się podobał, a zdjęcia z sesji, które go ilustrują są nieziemskie!
Wróżę Debby wspaniałą przyszłość, i myślę, że jeszcze nieraz usłyszymy o jej ogromnych osiągnięciach, czego z tego miejsca jej serdecznie życzę!

A Wy co sądzicie o Debby? Podobała Wam się artykuł i zdjęcia? Będziecie tęsknić za "Jessie"? Piszcie w komentarzach Wasze opinie!

4 komentarze:

  1. super zdjecia znacznie sie zmieniła :) i wyglą i w ogóle

    będę teśknic oglądam ten serial jak jestem chora zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się :D Zawsze jak jestem chora czy coś oglądam to z mamą i śmiejemy się zawsze :D Super. mimo że nie oglądam go czesto będę tęsknić za tym serialem <3 <3 Szkoda na prawdę :(
    Jessie to jeden z moich ulubionych seriali.
    Debby zmieniła swój wygląd co mi się podoba, ta zmiana

    OdpowiedzUsuń