poniedziałek, 3 listopada 2014

Genevieve Hannelius w Nationalist Magazine [AKTUALIZACJA]

Ostatnimi czasy, Genevieve Hannelius, gwiazda serialu Disney Channel "Blog na cztery łapy", pozowała przed obiektywem aparatu, dla magazynu Nationalist. Efekty tej sesji, możecie zobaczyć w rozwinięciu posta.



AKTUALIZACJA
Na specjalną prośbę anonimowego czytelnika (pozdrawiam i właśnie Tobie dedykuję tę aktualizację :D), który wytknął mi, że post jest jak na moje możliwości, za krótki, wedle prośby dodaję tutaj moją opinię o sesji :))
Charakter sesji, zarówno pod kątem wystroju wnętrz jak i stylizacji, jakie prezentowała na sobie G Hannelius, jest utrzymany w stylu Glamour. Sprawia wrażenie bardzo luksusowego, eleganckiego i kobiecego. Pierwszą rzeczą, jaka rzuciła mi się w oczy były niesamowite szpilki, które młoda aktorka  miała na sobie. Przyznam szczerze, że chociaż sesję uważam za udaną, wysublimowaną i ciekawą, nie mogę się w pewnym stopniu przyzwyczaić do postrzegania Genevieve jako KOBIETY. Oczywiście dziewczyna ma swoje kilkanaście lat, rocznik '98, ale jej wyjątkowo delikatna postura, bardziej przypomina mi dziecko, niż dojrzałą kobietę. Jednakże pod względem, pozowania, i klimatu zdjęć sesja jest na prawdę piękna i zaliczam ją do tych udanych. Mnie osobiście najbardziej do gustu przypadły zdjęcia w stylizacji opartej na bajecznej, szarej tiulowej spódnicy. (Ostatnio mam ogromną słabość do tiulu, nawet sama go ubrałam na swoją osiemnastkę, dlatego też te zdjęcia najbardziej mi się podobają). 
Podsumowując sesja ciekawa, klimatyczna, stylizowana na swego rodzaju sztukę. Jedyne czego nadal nie mogę przyswoić, to faktu, że ta drobniutka dziewczyna o dziecinnej budowie ciała, jest tylko dwa lata ode mnie młodsza ;)
No cóż, zaktualizowałam :D Podobała się moja opinia? :))  Zgadzacie się z nią? 
Gdyby kiedyś jeszcze czegoś Wam brakowało w moim poście, dawajcie znać, w końcu piszemy dla Was, i chciałabym, żeby moje posty były w jak najlepszej formie, przychylnej Waszym gustom :D 













Podoba Wam się sesja Genevieve? Lubicie Blog na cztery łapy?

6 komentarzy:

  1. Ojeja, jak tu ślicznie wygląda *U* W "Blog Na Cztery Łapy" zupełnie inny charakter nabiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu co tak skromnie ? Zawsze pisałaś takie długie super posty ? A teraz ? tylko klika zdań
    napisz przynajmniej swoją ocenę z tej sesji która jest genialna ! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde złapali mnie! :D Człowiek raz napisze krótki post i nie dadzą mu haha :D Jak chcecie mogę zaktualizować i dodać własną opinię? :) Tylko jak coś to jutro, bo padam już a jeszcze muszę się pouczyć :)

      Usuń
    2. tak dodaj ;pppp

      Usuń