poniedziałek, 3 listopada 2014

Diego Dominguez w magazynie Świat Seriali

Mam coś dla wszystkich fanek przystojnego Hiszpana, który w drugim sezonie zdobył serce nie tylko Violetty, ale i tysięcy fanek serialu na całym świecie. Mowa oczywiście o Diego Dominguezie! Tak się składa, że dzisiaj przeglądając najnowszy numer Świata Seriali, ku mojej olbrzymiej radości natknęłam się na wywiad z Diego. Ogromnie cieszy mnie to, że w polskiej prasie  (i nie mówię tutaj o specjalnych wydaniach związanych z produkcją jak magazyn Violetta)  również możemy przeczytać o naszych ukochanych aktorach.
Jeśli chcecie przeczytać wywiad, zapraszam!


Z wywiadu może nie dowiemy się zbyt wielu nowinek, ale przyjemnie jest poczytać o tym jak Diego postrzega swojego bohatera, czy jest podobny do serialowego Diego i jak jego postać się zmienia przez te dwa sezony. Ponadto Diego krótko mówi o miłości, tej oczywistej jak i do... kina ;) 
Wywiad przeprowadziła Angela Kołowiecka-Wilkos dla magazynu Świat Seriali, prosiłabym o nie kopiowani treści.




Podoba Wam się wywiad z Diego?

3 komentarze:

  1. Dieguś takki przystojny XD
    Hahha, ostatnie zdjęcie i miniaturka z Clarą i nim
    "Aktor nie chce się jednak do tego przyznać"
    Jak nie chce? Przecież potwierdził już ten związek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się z tego trochę śmiałam, ale być może wywiad był przeprowadzany wcześniej ;)

      Usuń
  2. Ja myślę odwrotnie niż wy Może i wywiad był przeprowadzony wcześniej to nie znaczy, że on powiedział tego co on czuje, powiedział tylko, że spotyka się z Clarą tylko to

    OdpowiedzUsuń