niedziela, 2 listopada 2014

Witam, witam i o zdrowie pytam ;)

Cześć! Mam na imię Olga, mam 12 lat i jestem tu dotychczasowo na okres próbny trwający 2 tygodnie. Chodzę do szkoły podstawowej w małej miejscowości. Lubię robić multum rzeczy na raz, np. pisać opowiadania (które nigdy, przenigdy nie ujrzą światła dziennego ^_^), tańczyć i podśpiewywać coś pod nosem. :) Niestety nie znam dobrze języka hiszpańskiego, lecz staram się podłapywać różne słówka korzystając z różnych serwisów w ów języku. Jestem wielką fanką niemalże wszystkich produkcji Disney'a. Lubię wieczorami zasiąść przed telewizorem z gorącą herbatą i obejrzeć "Liv & Maddie", "Austin & Ally", czy - co oczywiste - "Violettę". Nie przeciągając, mam nadzieję, że polubicie moją skromną osobę i będę miała możliwość zostania tu na dłużej... :)

Oldzia. ♥


2 komentarze: