piątek, 28 listopada 2014

Blake Michael dla Glamoholic Magazine

Ostatnimi czasy przybyłam do Was z postem o G. Hannelius i jej sesji do magazynu Nationalist, pora więc skupić się na jej serialowym bracie, czyli odtwórcy roli Tylera w Blogu na cztery łapy.  Tak mowa o Blake'u Miachael'u, który jak się okazało ma świetne aspiracje do zostania modelem. Blake pochwalić się może świetnym wyczuciem stylu, o czym można się przekonać przeglądając jego profil na Instagramie. Ponadto ostatnio cieszy się dużym zainteresowaniem w świecie mody. Dzisiaj będziecie mieli szansę zobaczyć efekty jego sesji dla  magazynu Glamoholic.

Nie przedłużając już wstępu, serdecznie zapraszam do lepszego poznania Blake'a!



Na początek, chciałam uprzedzić, że zdjęcia Blake'a są mimo wszystko dość specyficzne, gdyż jest to typowa modowo-artystyczna sesja. Nie każdemu taki rodzaj fotografii i szeroko rozumianej mody się podoba, za to serdecznie zapraszam do przeczytania ekskluzywnego wywiadu z aktorem.
Myślę, że wywiad jest naprawdę godny uwagi, możemy się z niego dowiedzieć o zainteresowaniach i pasjach młodego aktora, o jego zaangażowaniu w akcje charytatywne, o tym jak spędzał wyjątkowe bo 18te urodziny, co będzie się działo w najnowszym 3 sezonie "Bloga na cztery łapy",  oraz specjalnie dla zauroczonych aktorem fanek  - tego, czy Blake ma dziewczynę.
+ Dodam jeszcze, że podczas tej sesji Blake pozował praktycznie cały wystylizowany ubraniami marki G-STAR.

Wywiad tłumaczyłam na potrzeby bloga disneypolska3127.blogspot.com KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE






Właśnie skończyłeś 18 lat, spóźnione wszystkiego najlepszego! Jak świętowałeś swoje urodziny?

Dzięki! 31go* świętowałem je będąc po parę rzeczy na zakupach, i słodkim obiadem z moją rodziną, mieliśmy Teppanyaki*. Później znowu świętowałem moje urodziny, ale tym razem na imprezie ze wszystkimi moimi przyjaciółmi. Kilkaset osób wzięło w nich udział. To było naprawdę świetne mieć wszystkich moich przyjaciół w tym samym miejscu, w tym samym czasie. Mieliśmy Dippin' Dots* i Sprinkles cupcakes* i dostaliśmy mnóstwo naprawdę fajnych nagród od Samsung, Puma Turtle Beach, Nintendo, Chilli Beans i Beverly Center. Świetnie się bawiliśmy!

W tym roku, poprosiłeś swoich fanów o wspieranie akcji charytatywnej #NoKidHungry zamiast dawania Ci prezentów. Jak każdy może przyłączyć się do tej misji?


Myślę, że to bardzo ważne, aby podnieść świadomość na ten temat. Możesz jeszcze dołączyć do zespołu, nawet jeśli nie możesz przekazać pieniędzy już teraz! Wejdź na www.nokidhungry.org aby dowiedzieć się jak możesz pomóc.




Jak czujesz się z faktem, że w 2014 roku wciąż są miliony dzieci na całym świecie, które nie mają nic do jedzenia?
Prawdą jest, że jedno na pięć z naszych własnych, amerykańskich dzieci, nie dostaje jedzenia, którego potrzebuje. To szaleństwo myśleć o tym, że 16 milionów amerykańskich dzieci jest głodne każdego dnia, ale to jest smutny fakt. Naprawdę fajną stroną tej sprawy i misji jest to, że jest to rozwiązywalny problem.



Myślisz, że posiadanie dużej rzeszy fanów wśród nastolatków i dzieci sprawia, że stajesz się bardziej odpowiedzialny za sprawy, które dotykają ich życia?

Myślę, że to naprawdę fajne, że tyle milionów ludzi inspiruję ja i moja praca, lub to ich dotyka. Mam tylko nadzieję, że podejmuję w swoim życiu decyzje, które są warte aby aspirować do tego, ale w żadnym wypadku nie dążę do bycia wzorem do naśladowania. Jestem po prostu ja, z rzeszą fanów lub bez niej.

Myślisz, że teraz, kiedy skończyłeś 18 lat, twoje nadchodzące wybory ról ulegną zmianie? Jakie obszary chciałbyś odkrywać?

Myślę, że moje wybory ról i spraw związanych z aktorstwem będą nadal rosnąć, tak jak od czasu, gdy zacząłem grać w wieku 5 lat. Chciałbym zdecydowanie więcej robić  aktorstwa dramatycznego, czegoś, czego uczyłem się przez prawie całe moje dzieciństwo. Myślę, że ukończenie 18 lat zapewni mi więcej możliwości ponieważ teraz, mogę pracować jak dorosły.

"Blog na cztery łapy" powraca z trzecim sezonem. Jak to było dorastać z obsadą przez ostatnie 2 lata?

Mam tak wiele radości każdego dnia na planie. Dorastałem i nauczyłem się tak wiele od mojej serialowej rodziny. Myślę, że my wszyscy wypracowaliśmy głęboki szacunek do siebie. To trochę niezwykłe. Ostatnie 2 lata były niesamowite. Nasz serial był nominowany do nagrody Emmy, i cała nasza obsada nie mogła być bardziej dumna. 



Czego możemy się spodziewać w trzecim sezonie?

Trzeci sezon "Bloga na cztery łapy" nadal będzie oferować świetną rozrywkę dla całej rodziny. To dobrze napisany serial i dobrze sobie radził przez wszystkie sezony. Oczekuj napędzających odcinków wysokiej stawki. Możesz nawet zobaczyć Stana (psa) rozwijającego nieco swoje życie miłosne. Sezon trzeci oferuje, w co wierzę, kilka z naszych najzabawniejszych odcinków.

Widzieliśmy cię ostatnio w teledysku do "Do You Want To Build a Snowman?" obok wielu innych gwiazd Disneya. Jak to było nagrać tę wersję piosenki?

Nagrywanie "Do You Want To Build a Snowman?"  z grupą gwiazd Disneya było niesamowitą zabawą. My nagrywaliśmy w studiach Jima Harrisona. To co uczyniło to doświadczenie wspaniałym, była praca z innymi gwiazdami, wszystkimi razem w jednym czasie. Tak wielu z nas ma różne harmonogramy dnia, więc rzadko mamy okazję do spotkania się w takiej dużej grupie jak ta. Tego dnia byliśmy jak jedna, wielka Disneyowska rodzina.

Podniosłeś swoją karierę DJa na nowy, wyższy poziom od naszego ostatniego wywiadu! Jak to jest otwierać koncert przed takimi gwiazdami jak Icona Pop i Austina Mahone?

Otwarcie dla niektórych mainstreamowych artystów było całkiem niezłe. To jest zawsze interesujące, zobaczyć jakich mają fanów. Uwielbiam dreszczyk emocji jaki dostaję, kiedy wchodzę na scenę w gigantycznej sali wypełnionej przez kilka tysięcy osób. Kocham nakręcać tłum.






Co chciałbyś osiągnąć jako DJ/ producent muzyczny i kto jest twoją ulubioną gwiazdą w tej dziedzinie?

Jako DJ i producent, mam nadzieję, wyrażać siebie w mój unikalny sposób. Lubię tworzyć muzykę, która sprawia, że coś czujesz. Szczególnie skłaniam się ku muzyce tanecznej. Produkuję pop i muzykę EDM. Niektórzy producenci i DJe, na których patrzę to Calvin Harris, Deadmau5, Flume, i Pharrell.

Jakie są twoje ulubione piosenki z 2014 roku do tej pory?

Jestem skopany (dop.aut. ok.. :D) przez Bang Bang Jessie J. I Zawsze jestem podekscytowany nowymi Zedd i Calvin Harris (dop.aut. podejrzewam, że chodzi o nowe kawałki ;) )

Jaka była ostatnia piosenka, którą komuś wysłałeś? 

Ostatnia piosenka jaką wysłałem komuś to byłą prawdopodobnie Tous les Memes -Stromae.

Jesteś singlem?

[Chichocząc] Tak.








Twój osobisty styl ewoluował w ubiegłym roku! Co pomogło ci zdefiniować twoją własną tożsamość modową?

Zaczynam spotykać się z coraz większą ilością ludzi z branży modowej. Czasami spotykam stylistę na sesji zdjęciowej i on przynosi dla mnie ubrania od projektanta, o którym nigdy nie słyszałem, ale kocham ubrania. Pójdę i zacznę szukać ubrań od tego projektanta, lub rzeczy, które przypominają jego ubrania. Praca ze stylistami zdecydowanie zwiększyła moje zainteresowanie światem mody. Są tam pewni zdumiewający projektanci i styliści. Naprawdę kocham modę i mam nadzieję więcej pracować w modelingu. 

Nadal jesteś "Dude Glamoholic"? (dude - koleś, gość stary, używane w slangu)

Jestem na pewno kolesiem Glamoholic! Doceniam wysiłek jaki wkładacie w kreatywną fotografię! Rozpiętość Glamoholic jest naprawdę wyjątkowa! 


Wyjaśnienia:
Po raz pierwszy trafiło mi się podczas tłumaczenia wywiadu tak wiele niejasności, i terminów, których zwykły czytelnik może nie wiedzieć/ nie znać. Było też sporo słówek, które doprowadzały mnie do szewskiej pasji no bo jak je przetłumaczyć na polski? Dlatego postanowiłam dodać tutaj objaśnienia części z nich. :) Resztę starałam się tłumaczyć z jak największym sensem ;)

31go* - Blake obchodzi urodziny 31 lipca :)
Teppanyaki*- jeden ze sposobów przyrządzania potraw w kuchni japońskiej.

Dippin' Dots*


Sprinkles cupcakes*


Lubicie Balke'a? Podoba Wam się wywiad? Co sądzicie o sesji zdjęciowej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz