sobota, 8 listopada 2014

Laura Marano dla magazynu BELLO

Chyba każdy z nas zna Laurę Marano. Osiemnastoletnia gwiazda, zdobyła sławę dzięki roli w serialu Austin&Ally, warto dodać iż piszę piosenki, a niektóre jej teksty młodzież wręcz uwielbia.
Dziewczyna zawitała na okładce eleganckiego magazynu BELLO.
Więcej w poście!
Zabrania się kopiowania wywiadu, przetłumaczonego na potrzeby bloga Disney Polska!

Młoda gwiazda udzieliła wywiadu na temat "Pisanie piosenek do serialu Austin&Ally'

Stając się pisarką piosenek do Austin&Ally!
Rzeczywiście miałam okazję napisać niektóre piosenki do serialu, który był niesamowity. To była pierwsza piosenka solowa dla Ally - naprawdę ważna piosenka dla niej. Byłam bardzo podekscytowana. Nie będę kłamać, to niesamowite że mogę pisać piosenki.

Przez życie zawodowe do kariery!
Kiedy miałam 11 lat, pracowałam przy kilku pokazach. Pewnego razu jeden aktor powiedział mi najpiękniejszą rzecz "Nie jesteś prawdziwym aktorem, dopóki nie zostaniesz zwolniony z pracy. Biznes rozrywkowy jest bardzo niestabilny to trudny biznes, ale trzeba przejść przez ciężkie czasy, aby nadeszły te dobre".

Połączenie swoich sił z UNICEF!
UNICEF to doskonała organizacja, jeżeli chodzi o ochronę dzieci z całego świata. Około półtora roku temu mieliśmy niesamowite spotkanie w Nowym Jorku, i od tego czadu pracuję z nimi, co sprawia mi przyjemność, za każdym razem sprawia mi to przyjemność jeśli o tym pomyślę.

Praca nad innymi projektami!
Teraz jestem w trakcie kręcenia Austin&Ally 4, ale w przerwach kręcę dwa inne filmy. Tworzę także muzykę, która jest częścią mojego życia. Muzyka jest dla mnie przyszłością i nie mogę się doczekać, aby podzielić się nią z każdym.

Sesja












Moja Opinia
Wywiad, choć krótki, to ciekawy. Myślę że pytania są inne niż wszystkie, szczególnie zapamiętam słowa dotyczące organizacji "UNICEF". Pomimo takiej ilości pytań, można poznać Laurę z różnych stron. Co do sesji to uważam, iż jest zróżnicowana. Jak? 
Można zobaczyć kobiecość, dojrzałość, urok i typową nastolatkę, na każdym zdjęciu przedstawiono ją inaczej. Na zdjęciu z szeklami nietypowo, na zdjęciu z koszulą dojrzało, na zdjęciu z kurtką kobieco, na zdjęciu z kapeluszem młodzieżowo.

Podoba wam się sesja? Co najbardziej zaciekawiło was w wywiadzie? Lubicie Laurę?

1 komentarz:

  1. Spodobała mi się strasznie ta sesja *-* Pierwszy raz widzę ją w takim stylu. Może i krótki wywiad to ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń