wtorek, 4 listopada 2014

Valeria Baroni przed obiektywem.

Mimo roli Lary w drugim sezonie serialu "Violetta", Valeria ma wiele fanów z różnych stron świata. Poza tym dalej się rozwija. Jakiś czas temu pojawił się teledysk "Te sigo esperando", w którym dziewczyna śpiewa w pięknym duecie z Ivanem Zavala. Ostatnio Valeria pojawiła się w sesji zdjęciowej, a jej efekty chciałabym przedstawić właśnie w notce, także zapraszam. 


Valeria Baroni pojawiła się w ostatnim wydaniu magazynu  Revista Level. Z tego widzę - w internecie nie ukazała się JESZCZE cała sesja Valerii i wiadomo czy takowa będzie udostępniona. Tak samo nie znalazłam wywiadu. Mam za to kilka fotek z sesji i zza kulis.
Val miała na sobie kilka zestawów od firmy  Magnolia
Dodatki (biżuteria) to zasługa Della Poletti Joyas y Relojes.
Tak prezentuje się okładka magazynu. 





A to już fotki Val, które udało mi się znaleźć. Dziewczyna wystąpiła w trzech kreacjach. Szczerze mówiąc liczyłam na coś więcej. Fotki są ładne, ale jednak czegoś mi w nich brakuje. Mimo to Val wyszła na wszystkich ładnie i naturalnie. 










I jak podoba wam się sesja z udziałem Val?
Która stylizacja przypadła wam do gustu najbardziej?  

1 komentarz: