sobota, 22 listopada 2014

FRYZURA W STYLU MINNIE!

Jestem pewna, że każda dziewczyna uwielbia 'robić eksperymenty' na swoich włosach. Wymyślane są coraz to ciekawsze i ładniejsze pomysły na cudowną fryzurę. My dzisiaj również pokażemy Wam jak stworzyć coś słodkiego w stylu Minnie . Jeżeli jesteście ciekawi tego tematu zapraszam do dalszej części wpisu. :) 























Jak widzicie na powyższych zdjęciach modelką jest nie kto inny jak Sonia Figurska- prowadząca program I♥Violetta. Według mnie fryzura jest banalnie prosta. Nie ważne jakie włosy, czy krótkie czy długie, pocieniowane czy nie i tak wyjdzie. Co prawda lepiej wygląda na mniejszych dziewczynkach, co nie znaczy, że na większych gorzej.

JAK WYKONAĆ TĄ FRYZURĘ?

1.Mocno upnij włosy w dwa kucyki na czubku głowy.

2.Następnie okręć je dookoła kucyków i przymocuj.
3.Teraz wystarczy, że  włosy ozdobisz kokardkami, spinkami itp. 


























Jak Wam się podoba ta fryzura? Ja osobiście takiej bym nie zrobiła, gdyż ona kompletnie nie trafia w mój gust. Polecam ją jednak wszystkim innym dziewczynom, którym ona się podoba. Czekam na Wasze opinie na ten temat. :) 

2 komentarze:

  1. Masz śliczne włosy i przepięknie Ci wyszło. Na moich niestety nie za bardzo :) Fajny pomysł i racja ja lubie eksperymentować z włosami ;D

    OdpowiedzUsuń