niedziela, 2 listopada 2014

Dove Cameron w nowym filmie!

Kariera Dove Cameron rozwija się w błyskawicznym tempie. Jak wiecie młoda gwiazda ma już swój własny serial "Liv&Maddie", w którym gra dwie siostry, bliźniaczki. Całkiem niedawno mogliśmy ją także zobaczyć w nowym filmie Cloud9. Dzisiaj przychodzę do Was z dwiema nowymi dobrymi wiadomościami.. W 2015r. na kanale Disney Channel pojawi nowa ekranizacja pt. Descendants, a zagra w nim m.in Dove Cameron! Więcej w rozwinięciu posta!

Descendants (POTOMKOWIE)- jak już wspomniałam wyżej film będziemy mogli obejrzeć w 2015 roku.Cała fabuła opierać się będzie nad dziećmi legendarnych czarnych charakterów filmów Disneya. W roli głównej wystąpią: Mitchell HopeDove Cameron
Booboo Stewart,Cameron Boyce oraz Sofia Carson.

Dove Cameron jako córka Diaboliny (Czarownica)- Jej imię to Mal. W  Internecie pojawiły się już pierwsze zdjęcia z filmu. U córki tak jak i u matki dominuje kolor czarno-purpurowy.  Czy Diabolina i Mal są podobne? :) 
Kim jest Diabolina?
Postać możecie kojarzyć z filmu pt. "Czarownica". Więcej o nim znajdziecie w tym poście KLIK. Ci, którzy oglądali tą ekranizację wiedzą, że na początku bohaterka przedstawiona jest jako podła i nieobliczalna postać. Kiedy jednak poznaje Aurorę, zmienia się nie do poznania. :)  

Ja osobiście jestem bardzo ciekawa tego filmu. Na moje oko zapowiada się on na prawdę interesująco.Zapewne każdy z nas np. po oglądnięciu filmu "Piękna i Bestia" zastanawiał się co działo się dalej... dzięki tej ekranizacji będziemy mogli na nowo zobaczyć daną historię. Mnie osobiście intryguje pytanie...czy wszystkie dzieci podłych bohaterów będą mieć 'czarne charaktery'? Może któreś z nich okaże się być przeciwieństwem swojego rodzica? O tym dowiemy się już niebawem. 


A za niedługo spodziewajcie się obszerniejszego wpisu o filmie. Poznacie wszystkich bohaterów, fabułę i wiele innych ciekawostek! :) 


3 komentarze:

  1. Uwielbiam Dove *>* Czy mogłybyście tworzyć więcej postów z nią? :*
    Cieszę się z jej sukcesu. Czekam na kolejny post o tym filmie ;p
    Super, że piszecie o całym Disneyu, a nie jak reszta tylko o Violi.. przecież jest tyle blogów o tej Violettcie..... przyda się jeden, oryginalny o Disneyu.. taki jest właśnie Wasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie blogi to zapraszam do mnie: http://od-zawsze-i-na-zawsze-disney.blogspot.com/ Założyłam go już rok temu ale jakoś nikt nie wchodzi. Teraz od wakacji posty będą pojawiać się codziennie o 16 :)

      Usuń
  2. Super blog! Zapraszam do mnie: dovecameronstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń