poniedziałek, 10 listopada 2014

Disney po latach. [cz 2]

Jeśli śledzicie bloga, to wiecie, że stworzyłam nową serię postów - Disney po latach. Jego pierwszą część możecie zobaczyć o >TUTAJ< . W kolejnych notkach cały czas przyglądamy się jak większość "gwiazdek Disneya" zmieniła się z biegiem lat i jak radzą sobie w teraźniejszości. Do tej pory omówiłam już: Miley Cyrus, Demi Lovato, Vanessę Hudgens, Phoebe Tonkin, braci Sprouse, Brendę Song i Mię Talerico. Czas na nowe postacie, także zapraszam do postu. 




A propos zdjęcia powyżej myślę, że czas porozmawiać o Selenie Gomez. Świat poznał ją, kiedy dostała rolę Alex w serialu "Czarodzieje z Waverly Place". Poza tym brała udział też w innych produkcjach - m.in gościnnie wystąpiła w "Nie ma to jak statek" i miała główna rol obok Demi Lovato w filmie "Program ochrony księżniczek" Teraz Selena rozwija się wokalnie i  angażuje się w organizację Disney's Friends for Change.  Dziewczyna wydała 3 albumy studyjne,  czwarta nosi nazwę "Stars dance" i jest jej solową płytą. Co więcej - Selena uważa się za wielką miłośniczkę zwierząt, posiada nawet kilka psów ratowniczych. Wiele można było słyszeć o jej związku z Justinem Bieberem. Przez to dostawała wiele obraźliwych komentarzy pod swoim adresem, co dla mnie jest zupełnie chore i śmiem twierdzić, że niektórzy fani jednak są psychicznie chorzy i powinni zastanowić się nad swoim zachowaniem. Do tej pory nie wiem czy Selena jest dalej z Justinem czy nie, ale szczerze mówiąc teraz już nie interesuje się tak jej życiem. Średnio podoba mi się jej głos; jeszcze bardziej się w tym utwierdziłam, kiedy widziałam różne jej występy na żywo, na których nie zawsze dawała radę. Dla mnie w porównaniu do Demi, Miley czy nawet naszej polskiej Ewy Farnej - Selena jest słaba. (chociaż może to za mocne określenie, bo nie bez powodu jest sławna na całym świecie)


Teraz czas na pewną nastolatkę, która musiała pracować, bo nie przelewało jej się w domu. Pamiętacie jeszcze Maddie Fitzpatrick? Tak, grała ją Ashley Tisdale. Dobrze zna się z planu z braciami Sprouse i Brendą Song. Tak zaczęła sie rozwiać kariera Ashley. Potem było już tylko lepiej - najpierw główna rola w High School Musical, a potem doczekała się jeszcze własnego filmu o Boskiej przygodzie Sharpey. A co potem się z nią działo? Od wiosny 2012 roku była związana z marką OP no i jak więkość gwiazd, rozwijała swoja karierę  muzyczną. Ashley wzięła ślub, a jej druhną była Vanessa (przyjaciółka z serialu HSM).
Aktorka powiedziała "tak" muzykowi, Christpherowi Frenchowi. Bardzo zależało im na prywatności jeśli chodzi o kwestię ślubu. Cóż w takim razie trzeba jej życzyć duuuuuużo miłości.




Dobra, przeskoczmy sobie teraz do czasów Hanny Montany. Pamiętacie zawsze wierną przyjaciółkę głównej bohaterki. Teraz zajmiemy się Emily Osment, która zyskała dużą popularność jako Lily. Z pozoru wyglądała jak chłopczyca, lubiła nosić dresik, ale przede wszystkim była skejterką. ( i tu powraca moment, kiedy w pierwszych odcinkach wjeżdżała do domu Miley na deskorolce). Poza tym jak więkość gwiazd z Disneya, dostała też role w filmie produkcji Disney Channel "Tatastrofa".  Teraz nie widzę dużo informacji o tym, co u niej słychać. Wiem, że również Emily śpiewa piosenki. Jakieś 3 lata temu kanał ABC Family zorganizował spotkanie "The Rally to Delete Digital Drama", na którym Emily zaśpiewała piosenkę "Drift", która była użyta w jednym filmie. Obecnie gra w serialu Young&Hungry . Pomysłodawcą serialu jest... Ashley Tisdale. Dla fanów tego serialu mogę potwierdzić, że pojawi sie 2 sezon.

 
A teraz czas na jedną z moich ulubionych postaci Disneyowskich. Debby Ryan. Od razu zdobyła moje serce, grając w "Nie ma to jak statek" Bailey, a kiedy potem stworzyła parę z Codim, to byłam w siódmym niebie. Ten serial okazał się dla niej przełomowy. Dostałą rolę jeszcze w dwóch produkcjach Disneya (które z resztą NIGDY mi sie nie znudzą!): BuntFM oraz Szesnaście życzeń.  Dziewczyna dalej jest związana z Disneyem, gdyż obecnie gra w serialu Jessie.  Debby gra na gitarze, elektrycznej i klasycznej, fortepianie i keyboardzie. Gdzieś już na blogu pisałam już, że zaczęło ją kręcic bycie reżyserem. Brała udział w pracach nad pisaniem scenariusza do serialu Jessie. Poza tym śpiewa. Trzeba życzyc jej sukcesów w branży filmowej!



Dobra, dobra - znowu same baby. Czas na jakiegoś rodzynka może. Zacytuję (a raczej zanucę) wam coś, co mi się z nim kojarzy i zawsze się śmieje kiedy sobie to gdzieś pod nosem nucę. W jednym z odcinków ta osoba śpiewała piosenkę: " Chaaad, Chaaad, Chaduuuuś Chad Chad" :D Sterling Knight to kolejna osóbka, o której chcę nieco wspomnieć. Jego przygoda zaczęła się od epizodycznej roli w Hannie Montanie, gdzie zagrał chłopaka Lilly. Potem przyszedł czas na "Słoneczną Sony" i z "Innej beczki". I jak to na gwiazde Disneya przystało, dostał tez główna rolę w filmie "Randka z gwiazdą".  Sterling jest autorem tekstów, no i śpiewa. Mogliśmy usłyszeć na co go stać właśnie w filmie. Ja osobiście jestem zakochana w jego piosence "Hero". Ma swój klimat. Co u niego teraz? Nie mam pojęcia, niewiele info znalazłam. Słyszałam, że założył kapelę z kolegą i można ich obejrzeć na youtube.



To co, o których gwiazdach chcecie poczytać w kolejnej notce?

7 komentarzy:

  1. Napisz błagam o Bridgit Mendler, Luke Benward, i oczywiśćie o naszej kochanej szalonej ,,Cici" z tańec rządzi!♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za proponowane gwiazdy. Na pewno się pojawią :)

      Usuń
  2. Zendaya Coleman :) , Mitchel Musso :) oraz o Maxie z Czarodzieje z Waverly Pleace , a i jeszcze o Justin również z tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie możemy patrzeć czy byli ładni czy coś, bo sie zmienili. zmienił się także świat dookoła :)
    ładny post :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bella Thorne, Zendaya Coleman, Davidzie Henrie, no i Max... jak miał na imie Max z czarodziejów?! xD Zapomniałam... Mitchel Musso też może być.. em... Chine Anne McClain... o Jonasach ;pp Wystarczy? :P

    Ja uwielbiam Debby Ryan, i jestem pełna podziwu ile lat już gra w produkcjach Disneya... Najpierw widzieliśmy ją jako chłopka w "Niema to jak statek" (do tej pory pamiętam pierwszy odcinek ;pp) a teraz piękna niania Jessie :D :P
    No mi się nie chce komentować wszystkich gwiazd, ale no... jak dla mnie to jest niesamowite jaką wszyscy robią teraz karierę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych wszystkich osób które wymieniłaś najbardziej cenię Debby . Ona jest cudowna . Uwielbiam ją za wszystko :)
    Możesz zrobić z Olivią Holt, Joe Jonas i Lodovicą Comello :D

    OdpowiedzUsuń