niedziela, 2 listopada 2014

Hola mówi Julia

Nazywam się Julia, aktualnie uczęszczam do szóstej klasy, więc mam 12 lat. Jestem jedną z młodszych redaktorek (na razie na okres próbny 2 tygodniowy), ale zapewniam, że postaram wykazać się kreatywnością. 
Zapraszam do posta, w którym krótko mnie poznacie! Może już znacie :)
Ja
Interesuje się modą, filmami, muzyką, Violettą, śpiewaniem, serialami Disney.
Od zawsze uwielbiałam blogować i cieszę się, że mogę robić to co lubię.
Pięć lat uczyłam się grać na keyboardzie, natomiast rok na gitarze.

Szkoła
Co tu dużo mówić, nazywają mnie "kujon", ale to nic wielkiego niemal każdy z mojej klasy jest moim przyjacielem. Uczę się bardzo dobrze i jestem najlepsza pod względem ocen z klasy (nie wiem czy pod jeszcze jakimś) stąd moja nazwa. 

Życie, chwile, teraźniejszość
Moje życie na pewno nie jest takie niesamowite jak niektórym się zdaje, ale nie narzekam. Trafiają się lepsze i gorsze dni, lecz smutek szybko mija.
Nie mam jeszcze BFF, wiem że aby mieć taką przyjaciółkę muszę ją dobrze poznać. Mam młodszego brata i tak go nie cierpię zawsze wszystko ma i wszystko wychodzi mu na sucho!!!

Blogowanie
Pisałam kiedyś własnego bloga na pingerze, jestem adminką na blogach o tematyce Stardoll, a teraz trafiłam do was z czego niezmiernie się cieszę, już nie raz zgłaszałam się do redakcji bloga i w końcu się spełniło. Z mojej strony będą pojawiały się posty o życiu aktorów oraz szykuję dla was ciekawe serie postów, ale o tym będę musiała porozmawiać z Kasią.


DO ZOBACZENIA PRZY NASTĘPNYM POŚCIE!
Jeżeli macie jakieś pytania piszcie.

2 komentarze: