niedziela, 2 listopada 2014

Puk, puk!

Cześć! Mam na imię Sylwia. Mam lat szesnaście i mieszkam w województwie małopolskim. Uwielbiam wszystko co jest związane z muzyką.Kocham śpiewać i tańczyć. Oprócz tego uwielbiam czytać książki.Moją ulubioną serią jest Heartland.Ze sportów bardzo lubię biegi.
Obecnie uczę się
  • języka hiszpańskiego,
  • języka francuskiego,
  • gry na gitarze.

Uwielbiam seriale Disney'a i aktorów, którzy grają w tych serialach. 
Jak już się domyślacie jestem tutaj na okresie próbnym który trwać będzie dwa tygodnie. 
Myślę, że mnie i mój styl pisania polubicie. 
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach, odpowiem.
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Heej :* Powodzenia, myślę że przejdziesz ten okres próbny.
    Wierzę w Ciebie i czekam na posty

    OdpowiedzUsuń
  2. co znaczy hola i jak sie tu dostałas

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :)

    chodzisz do lo ?

    OdpowiedzUsuń
  4. hejjj Sylwia <3
    POWODZENIA ♥♥

    OdpowiedzUsuń