sobota, 15 listopada 2014

Disney po latach [cz.3]

Czas na kolejną część mojej serii Disney po latach. Powiem wam, że nie wiedziałam, że będzie się to cieszyło troszkę większą popularnością, bo pod notkami z tej serii pojawia się więcej komentarzy i za to ogromnie dziękuję. Przejrzeliśmy już sporo gwiazd, ale wciąż ich nie brakuje! W dzisiejszej notce skupię się na waszych propozycjach, które mi podsunęliście. Zapraszam do postu!






Zaczynamy od Bridgit Mendler. Chociaż zagrała dziewczynę Justina w "Czarodziejach z Waverly Prace" i miała epizod w Jonasach, to jednak największy debiut przyniosła jej rola Teddy w jednym z fajniejszych (według mnie) seriali Disneya - "Powodzenia Charlie".  Poza tym nie zapominajmy, że miała niezwykłą okazję gościć na planie serialu "Violetta" i poznać wszystkich członków Studia. Brid nagrała kilka utworów dla Disneya, m.in znany kawałem "Hang in there baby", który został intrem dla serialu "Powodzenia Charlie". Co więcej - Brid wystąpiła również w filmie Disneya - Lemoniada Gada, który bez wątpienia jest jednym z moich ulubionych. Od 2012 zaczęła pracę nad swoim debiutanckim krążkiem. Znane tytuły, które śpiewa dziewczyna to "Hurricane", "Ready or not". Podczas szukania o niej informacji natknęłam się na pewien post z 29 czerwca, w którym Brid zdradziła, że pracuje nad nowym albumem. Cóż, nie mogę się go doczekać. Lubię Bridgit z tego względu, że nie robi wokół siebie szumu. Jak na moje oko wcale nie uważa się za jakąś wielką gwiazdę, robi to co kocha i się z tym nie obnosi. Poza tym jest w szczęśliwym związku z kolegą z planu - Shanem Harperem. Życzę im z całego serca duuuuuużo miłości!



Druga osoba mnie zszokowałą troszkę, bo jej nie znałam i ciężko mi będzie o nim pisać. Mowa o Luku Benwardzie. Nic mi nie mówiło to nazwisko, puki nie pogrzebałam w internecie. Największy rozgłos dała mu rola Charliego w filmie "Tajniaki". I tutaj trochę mi się rozjaśniło, bo oglądałam tą produkcje. Potem rozjaśniło mi się jeszcze bardziej, bo przecież nasza Teddy miała z nim romansik (na planie oczywiście), bo Luke grał młodego pana od dezynfekcji. Pracował w firmie z Bobem Duncanem. Z tego co wyczytałam, zagrał też w produkcji Disneya "Cloud 9", ale tego niestety nie oglądałam. Niestety kompletnie nie interesowałam się tą postacią, dlatego nie mam pojęcia co robi teraz. Za to możemy troszkę pośmiać się ze zdjęć przed i po, bo Luke troszkę sie zmienił.



Teraz czas na specyficzną osobę - dziewczynę, która widać, że (musiała lub sama chciała) szybko dojrzeć, będąc gwiazdą Disneya i chodzi mi tu przede wszystkim o styl, ubrania. Bella Thorne. Chyba każdy z nas pamięta słodką i wybuchową CeCe z serialu "Taniec rządzi". Jest zarówno aktorką, piosenkarką, tancerką i modelką! Jej pierwsza sesja zdjęciowa nastąpiła, kiedy Bella miała 6 lat. Od tamtego momentu dziewczyna gościła na coraz to nowych okładkach, sesjach zdjęciowych.  Na potrzeby serialu "Taniec rządzi", dziewczyna zaczęła tańczyć i nagrywać piosenki. Dziewczyna lubi udzielać się charytatywnie. Jako miłośniczka zwierząt często zbiera pieniądze na schroniska. Poza tym wspiera też akcję na rzecz dzieci z Afryki. Ma za sobą już wiele sukcesów - zagrała w wielu filmach. Jej pierwszym, w którym zadebiutowała był film "Skazani na siebie". Dziewczyna dalej rozwija karierę aktorską. Jakiś czas temu opowiadałam wam o horrorze "Amityville", w którym Bella będzie grała. w 2013 r. potwierdzono, że Bella podpisała kontrakt z wytwórnią płytową. Mało tego - napisała książkę, powieść - Autumn Falls, która wyjdzie 11 listopada w USA. Według mnie Bella przeszła dużą metamorfozę, ale niektóre jej stylizacje na prawdę wyglądają bardzo odważnie i seksownie.. Cóż, jeśli dobrze odnajduje się w takim świecie, to nie ma się co dziwić tylko życzyć dalszych sukcesów!



No skoro już jesteśmy przy Belli, to może zajmijmy się jej koleżanką z planu serialu "Taniec Rządzi" - Zendaya Coleman. Tam samo jak Bella, zaczęła karierę w wieku 6 lat. Jej kariera również zaczęła się od zostania dziecięcą modelką dla kilku marek. Potem zaczęła się kariera taneczna. Została członkiem grupy tanecznej Future Shock. Sławę jednak dała jej rola Rocky w "Taniec Rządzi". Razem z Bellą nagrały piosenkę "Watch Me". w 2013 r. Zendaya puściła swój album, a piosenki możemy słuchać np. na youtube. Nie wiem czy wiecie, ale Zendaya wystąpiła w "Tańcu z Gwiazdami". Zajęła wtedy drugie miejsce. Poza tym tak samo jak i Bella, uważam, że Zendaya szybko dojrzała i jej stroje również są czasem bardzo kobiece. W Ameryce dziewczyna produkuje ubrania i dodatki. Niedawno pojawiła się produkcja Disneya z udziałem Zendayi - "Zaplikowani". Byłam pozytywnie zaskoczona tym filmem i nawet mi się podobał. 


Co powiecie na kolegę Hanny Montany? Taaak, Mitchel Musso to kolejna postać, o którym chcieliście poczytać. Na początek ciekawostka (się pochwale) - Mitchem urodził się 9 lipca dokładnie tak samo jak ja *duma* Jedziemy dalej. Kolejna ciekawostka - jak wiecie Miley ma brata Trace'a, który gra w zespole METRO STATION. Brat Mitchela również gra w tym zespole. Wiele osób dobrze kojarzy go z serialu "Hannah Montana". Potem dostał rolę w filmie Disneya "O,kurczę". Następnie przeniósł się na Disney XD i podziwialiśmy go w serialu "Para królów". Teraz opowiem o niepotwierdzonym info: Kiedyś, gdzieś obiło mi się o uszy, że zrezygnował w występowaniu w kolejnych odcinkach tegoż serialu, ze względu, że podpadł. Najprawdopodobniej zatrzymali go pod wpływem alkoholu lub też narkotyków, dlatego nie chciał dawać złego przykładu i odszedł. Ma za sobą dwie płyty, ale szykuje się trzecia. Będzie nosiła nazwę "Lonely".



I czas na kolejnego faceta z Disney Channel. David Henrie - dobrze znany z serialu "Świat Raven", a potem "Czarodzieje z Waverly Place". Już w wieku 5 lat zaczął uczęszczać na różnie przesłuchania, także być może czuł, że chce zostać aktorem. W wieku 15 lat Disney Channel puścił serial "Świat Raven", gdzie zagrał David. Szczerze mówiąc nigdy nie oglądałam tego serialu, za to dobrze poznałam go, oglądając serial o czarodziejach. Zagrał tam najstarsze dziecko państwa Russo, który dużo się uczył i zawsze denerwował, że jego siostrze wszystko uchodzi płazem. Czy wiecie, że David napisał scenariusz do kilku odcinków tego serialu? Kto wie, może w przyszłości będzie znanym scenarzystą. Poza tym jest religijny - ma nawet wytatuowane cytaty biblijne na ramionach. Chętnie zobaczyłabym go w jakieś produkcji filmowej. 


Na dziś tyle. W następnej notce pojawią się kolejne osoby, które mi podrzuciliście - China McClain, Jake T. Austin, Joe Jonas ( myślę, że wszystkich opiszę). A co do Olivi Holt i Lodovice - myśle, że nie zmieniły się aż tak, by o nich pisać :) Z resztą jak chcecie.

Kogoś jeszcze dorzucamy do kolejnej notki z tej serii?

2 komentarze:

  1. od małego dzidziusia do wielkiej gwaizdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Belle i Zendaye ^^
    Nie mam już pomysłów na kolejne osoby... :p

    OdpowiedzUsuń