niedziela, 2 listopada 2014

[AKCJA] Dobijając miliona dla DISNEY CHANNEL.

Jak już pewnie wiecie Disney Channel Polska ma swój własny Fanpage. Pojawia się na nim mnóstwo zdjęć, informacji o premierach, ciekawostek na temat gwiazd i wiele więcej. Fani, którzy polubili Facebooka Disney Channel zauważyli zapewne, że za niedługo liczba łapek w górę dobije MILION. Aby przyśpieszyć ten proces postanowiliśmy zorganizować mini-akcję. Co należy zrobić? Jeżeli jeszcze nie polubiliście Ich Facebooka, wystarczy, że zalogujecie się na swoje konto i klikniecie 'Lubię to'. To takie proste- prawda? :) Aktualnie statystyka pokazuje liczbę 995 375. Z tego wynika, że to pełnego sukcesu brakuje tylko 4625 polubień. 


PRZYŁĄCZYCIE SIĘ DO AKCJI? :) 

5 komentarzy:

  1. Dobra akcja :)
    hhehe, ja już polubiłam ten Fanpage^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że mi przypomniałaś, ja właśnie nie polubiłam...... ale to zrobię :P
    Disney ♥

    OdpowiedzUsuń