sobota, 15 listopada 2014

Przedstawienie magazynu BRAVO Martina Stoessel - specjalne wydanie

W kioskach już od dłuższego czasu możemy nabyć magazyn poświęcony naszej faworytce. Wczoraj ku wielkiemu szczęściu udało mi się go nabyć. Magazyn wart jest uwagi i wzięcia go pod lupę. Ci którzy nie mają okazji go nabyć zapraszam na szczegółowy opis!
Ogólne informacje
Cenę szacowaliśmy na 10 zł jak się okazuje jest ona zawyżona bo wynosi 12,99 zł. Okładka przedstawia Tinitę i informacje w skróci dzięki którym dowiemy się jaki newsy na nas czekają. W magazynie wielkim plusem jest to, iż poruszane są fakty i plotki o Martine z którymi nie raz się spotykaliśmy.

Wywiad za wywiadem, wspomnienia za wspomnieniami...
Zaczynamy od wspomnień, gdyż już z początkiem gazety przypominamy sobie postacie aktorów, miłym zaskoczeniem jest to, iż jedną ze stron przeznaczyli na postacie z pierwszego sezonu Violetty.
W ekipie serialu opisano: Leona, Naty, Fran, Ludmi, Vilu, Diego, Lucę, Tomasa, Napoleona, Cami, Andresa, Maxiego. 
Dodatkowo przedstawili krótko rodzinę bohaterki w temacie "Rodzina i spółka, czyli kto wychowuje Violettę?"
Opisu doczekali się: Angie, Jade, German, Olga.

"Jestem szczęściarą!"
Już rozpoczynamy naszą przygodę z wywiadami, pierwszego z nich udzieliła Martina. Tak jak w każdym następnym wywiadzie przedstawię najciekawsze fragmenty.
Niektórych z nas może zadziwić postać Biebera w wywiadzie, otóż Martina odpowiedziała na jedno pytanie.
Z jakim celebrytą chciałaby się spotkać... bez wahania wybrała Justina

Wywiad 
Pamiętasz jeszcze jak wyglądało twoje życie przed serialem?
Tini: Mam wrażenie jakby to było wczoraj. Chodziłam do szkoły, byłam zwyczajną nastolatką. Interesowałam się muzyką. Potrafiłam wrócić do domu, przebrać się w ciuchy mamy, umalować jej kosmetykami i śpiewać przez cały wieczór przed lustrem. Nigdy mi się to nie nudziło.
I sprzed tego lustra trafiłaś do serialu?
Tini: Prawie. Nagrałam jedną piosenkę, bo poprosił mnie o to tata. Wzbudziłam nią zainteresowanie producentów serialu i wzięłam udział w castingu.
O czym teraz marzysz?
Tini: Teraz chcę zapełniać stadiony, śpiewać moje własne piosenki. W przyszłości marzę by mieć trójkę dzieci i mieszkać na wsi.

Martina, Jorge i Diego radzą: Jak spełniać swoje marzenia?
Tym razem oderwiemy się od wywiadu i wejdziemy w trans poradników odnośnie naszych marzeń.
Zaczynamy od tekstu z ważnym przeznaniem
Patrzysz na nich w telewizji albo na scenie i myślisz sobie: "Takim to dobrze! Wszytko im się udaje, są sławni". Zanim, jednak to osiągnęli musieli się mocno napracować. Nic im samo nie przyszło. Nie od razu stali się przebojowi i pewni siebie. Może trudno Ci w to uwierzyć, ale kiedyś byli zwykłymi nastolatkami, jak Ty. Jak zatem udało im się osiągnąć sukces?

Rady od aktorów
Tini: Chcesz osiągnąć sukces? Podążaj za swoimi marzeniami! Słuchaj głosu serce i nie poddawaj się, bo co ma być, to będzie.
Jorge: Gdy zamarzyło mi się występować na scenie, koledzy ze szkoły mnie wyśmiali. A ja uparłem się  i zacząłem naukę aktorstwa. I co, gdzie dziś jestem?
Nauczyłem się wtedy jednego - nawet jeśli nikt w ciebie nie wierzy, ty musisz uwierzyć w siebie. W walce o sukces ważne jest też wsparcie innych. Gdy będziesz tego potrzebować poproś o pomoc rodzinę i przyjaciół.
Diego: Trzeba być konsekwentnym , jeśli chcesz osiągnąć cel. Ucz się i nigdy nie poddawaj.

"Moi fani są wspaniali"
Wypowiedź Tini, która uwielbia i kocha swoich fanów. Przy tym artykule możemy dojrzeć bujną i niesamowitą grafikę. Zdjęcia z Juntada Tinistas wyglądają tu niesamowicie.
BRAVO tutaj bardzo drobiazgowo opisuje miłość Tini do fanów i podkreśla jak gwiazda im okazuje emocje i uczucia.

Fragmenty wypowiedzi gwiazdy
Moi fani są dla mnie najważniejsi. Spotykanie się z nimi na całym świecie jest magiczne i wyjątkowe. Oni są wspaniali. To bywa szalone, ponieważ dziewczyny przekazują mi listy, w których na wielu stronach opisują, jak bardzo mnie kochają. To niesamowite, one czują się tak, jakby mnie dobrze znały. Ja też je kocham.

Co oni wrzucają do sieci?
Przeglądając portale społecznościowe zawsze wpadamy na zdjęcia gwiazd, BRAVO ujawnia co zdjęcia mogą znaczyć o naszych faworytach.
"Niesamowitym" nazwę chrześniaka Jorga, który już nie raz zaistniała na portalach i zawsze prezentuje się ślicznie.

42 sekrety Martiny
  • To jedna z moich ulubionych części. Artykuł zawiera dwie strony, a wśród nich wiele niesamowitych, zadziwiających i ciekawych faktów. O niektórych z nich nie słyszał na pewno nikt. Pochwalcie się czego nowego się dowiedzieliście i co najbardziej was zaciekawiło. A tym czasem przedstawiam najlepsze!
  • Aktorka ma cztery tatuaże. Napisy: "All You Need Is Love" i "Happiness" na nadgarstkach, "Imagine" z pacyfką na karku i serduszko na palcu. 
  • Wygląda na bardzo wysoką, ale w rzeczywistości Martina jest średniego wzrost. Mierzy tylko 165 cm. Reszta to... obcasy.
  • Gwiazda wkurza się, gdy ludzie podejrzewają ją o anoreksję. Tini waży 52 kilogramy więc jej waga jest w normie!
  • Martina wykorzystuje swoją popularność, by pomagać potrzebującym. Wspiera m.in. organizację UNICEF.
  • Na planie wszystko musi chodzić jak w zegarku. Dlatego na wszelki wypadek Tini ma dublerkę. Rezerwowa Violetta nazywa się Evelyn Velenttinetti.
  • Pewnie się zdziwisz, ale  Martina nie zna angielskiego. Gy przeprowadzała wywiad z Bridgit Mendler, nauczyła się pytań na pamięć, ale nie rozumiał amerykańskiej koleżanki
  • Aktorka nie przepada za matmą, ale za to fascynuje ją historia. Lubi się o niej uczyć. Nic dziwnego, że z tego przedmiotu ma same piątki.
  • Zwróciłaś uwagę na to, że Tini jest leworęczna? Przyjrzyj się, w której ręce trzyma mikrofon!
  • Megahit Disneya to nie debiut Tini. Gdy miała 11 lat zagrała w telenoweli "Patito Feo".
  • Na urodziny gwiazda dostała upragniony samochód. To biały Fiat 500.



"Chcę zagrać czarny charakter!"
Lodovica Comello opowiada o sobie oraz o swojej płycie. Pojawił się nawet fragment dotyczący Polski.
Zdradzam, że możemy poznać odrobinę bliżej chłopaka Lodo, a mianowicie Tomasa Goldschmidta.
W krótkiej notatce z boku dowiadujemy się, iż Tomas bardzo kocha swoją dziewczynę i zrobi dla niej wszystko.

Wywiad z Comello
Planujesz może wkrótce odwiedzić nasz kraj?
Lodo: Bardzo możliwe. Wiem, że mam tu wielu fanów. Mam nadzieję, że już w przyszłym roku będę miała okazję zaśpiewać dla Was w Polsce!
Jak opisałabyś swój styl ubierania się?
Lodo: To śmieszne, bo prywatnie ubieram się tak jak serialowa Naty na rockowo. Alba, która ją gra, w realu nosi się z kolei podobnie do Francesci.
Twoja ulubiona piosenka z płyty "Universo to?
Lodo: Uwielbiam "Otro Dia Mas"!
Jej tekst mówi o miłości i oddaniu, historii, którą sama przeżyłam, i która pewnie jest bliska wielu osobom.

"Nie jestem idealna"
Wypowiedź pochodzi od serialowej Ludmiły.
Pierwsza strona artykułu przedstawia Mercedes rozbawioną i wygłupiającą się, ale z opisu ostatniego zdjęcia wnioskujemy o jednej ważnej rzeczy dotyczącej jej, a mianowicie nie przejmuje się tym jak wygląda i co inni o tym myślą. Jak na poprzedniej stronie, mamy fragment o jej chłopaku Xabim, znaleźli miłość na planie serialu ♥ W wypowiedzi zawarto różnice Ludmiły i Mercedes oraz przedstawiono bardzo dokładnie gwiazdę, która wciela się w SUPERNOVĄ!

Fragmenty wypowiedzi Mercedes
Świetnie bawimy się z Martiną i przyjaźnimy. Kiedy w serialu muszę być dla niej taka wredna, jest mi smutno.
Podobnie jak serialowa Ludmiła jestem strasznie zazdrosna.
Zawsze najbardziej podobali mi się chłopcy, z którymi spotykały się moje kumpele. Jak gdyby to, że zostali przez nie wybrani, dodawało im wartości.
Staram się nikomu nie szkodzić. Nie chcę robić niczego, co mogłoby komuś sprawić przykrość. Ale i tak zdarza mi się pokłócić z reżyserem. Czasami ponoszą mnie emocje i bywam niemiła.

"Kręcą mnie szalone dziewczyny"
Pierwsza strona odpowiada o jego relacjach z koleżankami z planu. Natomiast przyjrzyjmy drugiej, w której zawarta ja wypowiedź Diego o jego ideale.

Fragmenty wypowiedzi Diego
Od razu zakochuję się w Violettcie, ale wolę knuć, niż jej o tym powiedzieć. W realu taki nie jestem. Cenię szczerość.
Lubię dziewczyny takie, które nie wstydzą się swoich wad i akceptują siebie. Takie panny na ogół są też radośniejsze i bardziej zakręcone. Uwielbiam osoby które mają tysiące zwariowanych pomysłów na minutę. Z nimi nie można się nudzić. Jestem prawdziwym romantykiem.

"Nikt we mnie nie wierzył"
Jorge pokazał tutaj swoją osobę z innej strony, delikatny i wrażliwy. Po za jego wypowiedzią dowiadujemy się co nie, co o jego pasji, związku ze Stephie i pierwszej roli. Wypowiedź warta przeczytania, ponieważ aktor na prawdę nie miała łatwo i walczyła o swoje marzenia.

Fragmenty wypowiedzi Blanco
Zawsze miałem pod górkę. Wszyscy wokół uważali mnie za nieudacznika. 
Musiałem przekonać ich, że się mylą co do mnie!
[W podstawówce, gdy Jorge uwielbiał piłkę nożną. Chciał grać w reprezentacji szkolnej]
Za wszelką cenę postanowiłem udowodnić mu, że umiem grać. Codziennie zostawałem po lekcjach, by ćwiczyć na boisku nowe zagrania i zmyłki. Po kilku miesiącach udało mi się. Należałem do najlepszych piłkarzy w szkole. Szło mi tak fantastycznie, że zastanawiałem się nawet, czy nie zostać zawodowym piłkarzem.
[Zmiana pasji, z piłki na scenę. Koledzy dziwili się i drwili z jego postanowienia. Aż do czasu, gdy dostał
rolę w meksykańskiej wersji "High School Musical"]
Kumplom szczęki opadły aż do samej ziemi, gdy się o tym dowiedzieli.
Skoro nikt nie chce w Ciebie wierzyć, uwierz w siebie sam. Przekonałem się o tym na własnej skórze.

"Za co ich tak kochamy?"
Redaktorzy porównali Facu i Xabiego. Przyjrzeli się miłości, pasją, roli w serialu, dziewczynom z serialu i stylem.
Przedstawili gwiazdy bardzo ciekawie. 

"Poznaj ich idoli!"
My słuchamy naszych faworytów, a nasi faworyci słuchają także swoich ulubieńców.

Martina jest fanką Byonce i Rihanny, uwielbia w gwiazdach ich muzykę i energię.
Ruggero słucha Biebera i Michaela Jacksona, Rugg lubi muzykę pop szczególnie w Justinie
Lodo jest fanką Jessie J i Joss Stone, w Joss uwielbia miły i ciepły głos
Jorge stawia na Bruno marsa u Justina Timberlakea, Blanoc przepada za rockową muzyką, którą daje mu Mars.
Diego uwielbia Johna Mayera, w którym uwielbia styl country.

"Violetta mnie zmieniła"
Powracamy do wschodzącej gwiazdy Tinity Stoessel.
Wielkim plusem jest to, że przedstawili normalną i wyluzowaną dziewczynę, czyli nastolatka bez makijażu, z uwielbianą prze nią rodziną i w codziennym stroju.

Fragmenty wypowiedzi Tini
Kiedyś byłam skromną, nieśmiałą dziewczyną. Teraz wiem, że mogę podbić świat.
Musiałam szybciej dorosnąć. Przez to nie mam czasu dla bliskich.
Tata ciągle mi powtarza, że mogę na niego liczyć. Zresztą nie raz się o tym przekonałam.

"Który chłopak do ciebie pasuje?"
Quiz podobny jest do tych z innych magazynów młodzieżowych. Spośród trzech chłopców trafimy na jednego idealnego. Mnie, ku zdziwieniu przypadł Leon, jednak jest w tym opisie trochę prawdy, bowiem marzy mi się typ romantyka i czerwona róża na powitanie.

"Martina zakochana"
Już od dłuższego czasu wiemy, iż Martina spotyka się z Peterem.
BRAVO szczegółowo opisało ich historię miłości, po za tym ujawnili wiele zdjęć.
Opis zakończyli na teraźniejszości, a mianowicie zatrzymali się przy wyznaniach gwiazd, mówiących o tym że chcą cieszyć się tym co ich łączy.

"Lodovica ocenia kolegów z serialu"
Lodo przedstawiła swoje poglądy co do: Diego, Andresa, Leona, Marca i Maxiego.
W krótkiej notatce dla magazynu powiedziała, że chłopcy są wspaniali i traktuje ich jak przyjaciół.

Fragmenty wypowiedzi na temat chłopców

Nicolas - Z nim jest naprawdę śmiesznie
Kiedyś Nicolas spóźnił się na plan. Wpadł krzycząc: Jestem już, jestem!
W tym samym momencie zahaczył nogą o leżący na ziemi kabel i zaliczył glebę. To dlatego jak go widzę chce mi się śmiać.

Diego - Jednak nie jest draniem
Kiedy Lodo pierwszy raz zobaczyła Diego, pomyślała że nigdy się z nim nie zaprzyjaźni.
Sprawiał wrażenie zimnego drania, który zrobi wszystko byle tylko osiągnąć sukces.Na szczęście okazało się, że to tylko pozory.
Diego jest dowcipny i serdeczny.

Facu - Ale on potrafi się ruszać
On nawet w balecie by sobie poradził. Kiedy pojawia się na parkiecie, nie da się oderwać od niego oczu.

Jorge - Niezły z niego czaruś
Wszystkie zgodnie stwierdziłyśmy, że Jorge to idealny kandydat na ukochanego. Potrafi zaopiekować się dziewczyną. Zadbać o to, by dobrze się czuła i świetnie bawiła.

Xabi - Jest taki słodki
Od razu podbił serca wszystkich dziewczyn na planie. Jest dokładnie tak czarujący, na jakiego wygląda. I uwielbia przynosić nam kwiatki.

"Tak się kręci Violettę!"
Martina wprowadza na w świat aktorstwa w krótkiej wypowiedzi, odpowiada o choreografii i scenach.
Lecz zdjęcia robią chyba największe wrażenie.

"Do kogo oni się przytulają?"
Większość aktorów ma swojego pupila. Można stwierdzić, że największą furorę robi psinka Diego i Clari, lecz na zdjęciu pozowała z Lodo i Albą. Popularność wśród zwierząt aktorów zrobiły też buldogi angielskie, takowe ma Facu i Tini.

Martina poza tym, że ma psa wśród jej pupilów ma miejsce także Petunia, czyli jej koń.
Alba i Lodo nie mogły powstrzymać się od zrobienia foci z tak sweet pieskiem, dobrze wybrali Diego i Clara.
Nasz dawny serialowy Tomas, ma psa Sułtana, może kiedyś zobaczymy psa w jakimś filmie.
Mechi ma kotka, wabi się Sofii. Jedno zdjęcie jest milusie, drugie przerażające, ale z pewnością kotek jest niegroźny.
Facu ma buldoga, który wabi się Albus. Z pewnością tak jak reszta aktorów tęskni za pupilem.

"Ich patenty na słit focie"
Portale są zapełnione zdjęciami aktorów, czy to selfie, czy słit focia.
Magazyn przedstawia świetne i niezapomniane fotki oraz ciekawe nazwy.

"Skopiuj jej modowe stylizacje"
Do wyboru mamy trzy stylizacje, w których nosiła się Tinita.
Każda została omówiona, ponadto przedstawiono ubrania, które możemy zakupić w Polsce i dzięki temu skopiować styl gwiazdy.

"Pomaluj się jak dziewczyny z Violetty"
Z mody przechodzimy na urodę. Możemy wybrać make-up Fran, Vilu lub Ludmi. 
Każde przygotowanie makijażu zostało opracowane krok po kroku oraz przedstawiono kosmetyki, które będą potrzebne. Jest jeszcze jedna niespodzianka, a mianowicie nie musimy pozostać tylko na makijażu, bowiem o fryzurze także jest napisane. każda gwiazdka ma inną, a my możemy wybrać czyje włosy chcemy mieć.

"Jestem ostrzejsza niż Violetta"
Już od dawna zauważyliśmy różnicę, które dotyczą Violetty, a Martiny. Najbardziej zauważalny jest styl, przyzwyczailiśmy się już do ostrego i odważnego stylu Martiny oraz delikatności Violetty.
Tini odpowiedziała na pytania odnośnie stylów dwóch osobowości. Poza wywiadem możemy dostrzec zdjęcia i przewodnik Martiny, który jeszcze bardziej przedstawi styl przebojowej Stoessel.

Wywiad 
Styl Violetty jest....?
Tini: ...świeży i zabawny. Każda postać w serialu ma swój niepowtarzalny look.
Prywatnie jesteś fanką mody...
Tini: Mam kompletnego kręćka na punkcie ciuchów! Uwielbiam się stroić, przymierzać rożne kreacje i zmieniać swój styl, kiedy tylko mam na to ochotę. To świetna zabawa.
Czy twój styl ubierania się przypomina styl Violetty?
Tini: To, jak ubieram się na co dzień, bardzo różni się od tego, co zakładam na planie. Preferuję rockowy styl. Lubię nosić ciemne kolory, skórzane kurtki, ciuchy z frędzlami... Garderoba Violetty jest romantyczna i delikatna. Ona woli pastelowe kolory i jest dziewczęca. W realu mój styl jest bardziej rockowy i dużo ostrzejszy.
Kto jest dla ciebie ikoną mody?
Tini: Chyba nie mam kogoś takiego. Wolę sama tworzyć swój image. Nie szukam inspiracji u innych: wybieram to, co mi się podoba!

"Kto się najbardziej zmienił?"
Wracają wspomnienia z pierwszego i drugiego sezonu, obsada zmieniła się niesamowicie wszyscy są dojrzalsi i bardziej pewni siebie. Przez te lata przeszli wielką zmianę.
Magazyn pokazuję przemianę w prosty sposób, a mianowicie "teraz-kiedyś". Wszyscy zmienili się i wyglądają świetnie, oczywiście lepiej.

"Rodzina jest dla mnie najważniejsza"
Relacje Martiny z rodziną w tym artykule został przedstawione niesamowicie. Artykuł zawiera wypowiedzi Tini odnośnie jej przywiązania do rodziny, ale i wdzięczność za to, że są i ją wspierają. 
Już po samych zdjęciach można stwierdzić, że jest naprawdę szczęśliwa, iż ma taką rodzinę.
Zawarto także krótką informację odnośnie Petera, który jak wiemy jest chłopakiem Martiny. Rodzina gwiazdy zaakceptowała Lazani i cieszy się, że Tinita jest szczęśliwa i zakochana.
 

"Zobacz jaka była słodka!"
Nie mamy wielu źródeł, aby poznać dzieciństwo Martiny, chociażby ze zdjęć. BRAVO przedstawiło wiele sweet zdjęć oraz opisało zwięźle jej dzieciństwo. Jaka ona była słodka ♥ 

"Tajemnica jej tatuaży"
Nigdy nie byliśmy pewni wszystkich tatuaży Tini, w końcu możemy poznać ich znaczenie i skryte tajemnice.
Z faktów mogliśmy dowiedzieć, się że gwiazda ma ich 4, czas poznać coś jeszcze...

Tatuaż "All you need is love" - Ma go na nadgarstku, taki sam wykonała sobie jej mama, z którą Martina jest bardzo związana., tłumaczenie: "Wszystko czego potrzebujesz to miłość".
Tatuaż "Serduszko" - Ma go na palcu lewej ręki, jej mama również ma taki sam, warto dodać, iż magazyn napisała, że Miley Cyrus także wybrała serduszko na swoim palcu.
Tatuaż "Imagine-Pacyfka" - Wykonała go z tyłu swojej szyi, "Imagine znaczy "Wyobraź sobie", a jak wiemy "Pacyfka" oznacza "Pokój", Tini chciała nawiązać w ten sposób do pokoju na świecie.
O czwartym tatuażu nic nie napisano.

"Jak być dobrą przyjaciółką?"
Martina na planie przyjaźni się niemal z każdym, jej najlepszą przyjaciółka jest Mechi, a o ich przyjaźni jest napisane bardzo wiele. Dziewczyna uwielbia spędzać czas także z Lodo i Jorge.
W artykule Tinia bardzo dokładnie prowadzi nas przez przyjaźń i radzi jaką być.
Niektóre rady to naprawdę "złote słowa", chociażby  "Kumple odchodzą, rodzina zostaje", specjalnie podkreślona ♥

"Wcale nie jestem za chuda!"
Wiele razy pojawiały się komentarze od ludzi, mówiące o tym, że według nich gwiazda ma anoreksję, dzięki temu artykułowi możemy jednak odrzucić jakiekolwiek podejrzenia. BRAVO przedstawiło całą sytuacje, natomiast Martina także wypowiedziała się, aby załagodzić całą sprawę i podejrzenia.

Fragmenty wypowiedzi Tini
Nie wiem, czemu wypisują bzdury. Sprawiają przykrość nie tylko mi, ale i mojej rodzinie oraz fanom. A ich nie chciałabym zawieść.
Jako wcześniak nie byłam taka tłuściutka jak inne dzieci. Poza tym spójrzcie na moją mamę, czy brata. Sama skóra i kości.
Przyjaciele nie raz dziwili się, że tak dużo jem i dobrze wyglądam. Oni jednak znają prawdę i wiedzą, że taką mam urodę. To genetyczne.
Wstaję o 6.30. Czasem jestem bardzo zmęczona. 


 "Rozrywka, dowcipy i zagadki"
Z końcem stron, zawitamy do świata śmiechu i rozrywki.

Zaczynamy od "Hej, ten zwierzak się pode mnie podszywa". Artykuł porównuje gwiazdy obsady do zwierząt.
Następnie "Zgadnij, czyje to usta". Naszym zadaniem jest dopasować właściwe usta do aktora, a jest ich osiem. Od razu informuję, iż na pewno każdy sobie poradzi
Później "Ale ubaw!". Prosto mówiąc "Zdjęcia i dymki". Wszystkie są niesamowicie śmieszne, zachęcam do przeczytania. Podajcie swoje ulubione teksty!
Potem "Kto to powiedział?". To już trochę trudniejsza sprawa, zadanie jest podchwytliwe, ale jak już to zrobicie t w prawym dolnym rogu gazety odpowiedzi.
Na końcu "Jaka fota się tam kryje". Kultowe puzzle... no ale kto jest na obrazku?

Moja opinia
Mimo ceny magazyn wart jest kupna, bo zawiera ciekawe informacje, nawet takie, których nie znaliśmy.
Nie zdążyłam jeszcze go dokładnie przeczytać, bo zabrałam się wczoraj za post, ale uważam że końcowe tematy są takim bonusem.

Podobał wam się post? Jak artykuł zaciekawił was najbardziej? Macie magazyn, a może zamierzacie kupić?
KTO DOTARŁ DO KOŃCA?

2 komentarze:

  1. Ha ja dotarlam do końca, trochę tego dużo ale to i dobrze ;D większość już wiedziałam, ale mogłam sobie odświeżyć pamięć ... nie zamierzam kupywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne musze to mieć

    OdpowiedzUsuń