środa, 25 czerwca 2014

Violetta: Koncert na Teen Music Fest!

W maju, we wszystkich kinach w Polsce obejrzeć mogliśmy Violetta: Koncert, relację En Vivo z Mediolanu. Nie wszyscy jednak mogli znaleźć się wtedy w salach kinowych, dlatego Multikino przygotowało dla nas, V-lovers, niespodziankę, która odbyła się w poniedziałek!
Chcecie dowiedzieć się więcej? Kliknijcie Czytaj dalej!


Multikino zorganizowało Teen Music Fest, czyli festiwal trwający 2 dni (od 23 do 25 czerwca). W sieci kin Multikino pojawiły się 3 koncerty. Jednym z nich był właśnie Violetta: Koncert, kolejne dwa to relacje z koncertów Justina Biebera. Według mnie to wielki zaszczyt, jak znana jest na świecie Violetta, a jak Justin Bieber...

Na seans można było wybrać się tylko 23 czerwca, w Dzień Ojca, o godzinie 18. Cena biletu wynosiła 11zł.


Był ktoś z Was? A może ktoś poszedł kolejny raz?
Jak myślicie, czy jest to dla V-lovers jakieś wyróżnienie?
Podziecie się swoimi opiniami w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Fajna okazja! Nie byłam, może namówię rodziców :D
    Ogromne wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. :) Nie byłam, ale wiem jakie to dla nas wyróżnienie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja o tym zapomniałam, haha ;D :(

    OdpowiedzUsuń