poniedziałek, 30 czerwca 2014

Krótki wywiad z kolejną fanką Lodovici Comello!

Niedawno na naszym blogu mieliście okazję przeczytać bardzo długi wywiad z szesnastoletnią Pauliną. Dziewczyna opowiadała o swoich doświadczeniach, między innymi o jej sukcesach związanych z Włoszką. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć tej długiej notatki, zachęcam do kliknięcia w ten LINK
Teraz po raz kolejny możecie zapoznać się z fanką Comello. Mimo, iż odpowiedzi na pytania nie są rozszerzone warto przeczytać post. 


1.Witam. Na sam początek przedstaw się czytelnikom i powiedz kilka słów o sobie.
 Cześć! Jestem Martyna, mam 11 lat. Mam chłopaka, oglądam serial "Violetta". Kocham muzykę i taniec. W przyszłości chciałabym być aktorką. 
2.Wiem, że jesteś fanką Lodovici. Zdradzisz nam od kiedy? Jak długo trwa Twoje zamiłowanie do jej osoby?
Tak, jestem fanką Lodovici. Pewnie tak jak u wielu Lodofanatastic zaczęło się to od serialu. Samą osobą Lodo interesuję się już rok. 
3.Wyobraź sobie, że idziesz sobie spokojnie ulicami Krakowa, i w oddali dostrzegasz Lodo. Opisz swoją reakcje.. co robisz?
Na 100 % odjęłoby mi mowę. Podbiegłabym do niej i zapytałabym czy zrobi sobie ze mną zdjęcie. Płakałabym i powiedziałabym jej jak bardzo ją kocham. 
4.Czy posiadasz jakieś strony poświęcone Włoszce? Co się zainspirowało do ich założenia?
 Posiadam stronkę "Dudu na zawsze w naszych sercach!". Do jej założenia zainspirowało mnie to, że ona zobaczyła już wiele stronek poświęconych jej osobie. Pomyślałam, że może mi się uda. :) 
5.Kupiłaś  album „Universo”? Która piosenka najbardziej Ci się spodobała? Dlaczego?
Nie kupiłam :/ Ale moim ulubionym kawałkiem z płyty jest "Otro Dia Mas". Idealnie opisuje ona miłość. To mnie w niej urzekło, jest cudowna! 
6.Jakie cechy charakteru cenisz u Lodo? Masz z nią coś wspólnego?
 Cenię u niej to, że jest szczera, zupełnie jak ja, miła i troszczy się o rodzinę i przyjaciół. :) 
7.W 2015 r. Twoja idolka przyjeżdża do Polski. Zamierzasz się wybrać na jej koncert? Jeśli tak to co byś na niego zabrała?
 Na pewno pojadę. Nie mogłabym tego opuścić! To będzie niesamowite wydarzenie! Zabiorę na pewno, aparat, płytę (którą kupuję w sobotę) i transparent, starannie wykonany przeze mnie.  :)
8.Dziękuję za wywiad :) 
Ja również dziękuję! Było bardzo miło! :) 
Jak Wam się podobał wpis? Czy chcielibyście bym przeprowadziła wywiad z inną osobą (nie koniecznie  fanką Lodo)? :)

3 komentarze:

  1. Super post :D ojjjj nw! zrób wywiad z kim tylko chcesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiadzik :) Fajnie by było

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wywiad i wspaniałe pytania :)
    Czekam na następny! A może zrobiłabyś go z czytelniczką twojego bloga było by super!

    OdpowiedzUsuń