wtorek, 24 czerwca 2014

Violetta3- wiemy kiedy nowy sezon pojawi się w Polsce!

Nasze ciągłe pytania  dotyczące premiery Violetty3 w Polsce nie miały końca. Niektórzy już  sami obliczali sobie datę pierwszego odcinka kulminacyjnego sezonu.  Argentyńczycy już wiedzą, że u nich będzie to 28 lipiec. Pora zatem byśmy i my poznali tajemnicę! 
Niecałe 2 godziny temu Disney dał nam odpowiedź. Z wiadomości, jaką napisali wiemy, że trzeci sezon w Polsce pojawi się tego roku jesienią! Pora ta zaczyna się we wrześniu, a kończy w grudniu. Z tego wynika, że do miesiąca w którym zaczynamy rok szkolny brakuje 4 miesiące. Osobiście podejrzewam, że Violetta3 na ekranach polskich telewizorów,pojawi  w październiku (zważając na to, że wtedy został też wyemitowany 2 sezon) Są to tylko moje przypuszczenia. Nie mam co do tego 100% pewności. 
Jesteście zadowoleni? Ja osobiście nie mogę się już doczekać! Z każdym dniem, dowiadujemy się coraz to ciekawszych rzeczy. Priscila mama Ludmiły, Justyna Bojczuk w Violettcie, utwór En Gira.. Już same te informacje robią na mnie ogromne wrażenie, a co dopiero oglądanie całościowych odcinków z nową (niestety ostatnią) fabułą! :) 


3 komentarze:

  1. OMG! O boże!! ;) :D XD Nie mogę się doczekać - wyobraź Kasiu sobie że przecież w końcu ten 3 sezon będzie puszczony w TV! I my go obejrzymy! AA! :))) Mam nadzieję że 3 sezon będzie najlepszy! Co ja zrobię jak Violetta się skończy..?
    NAJLEPSZY blog! ♡♥ ZAWSZE na bieżąco, tyle postów.. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olciaa ♥ Mam to samo zdanie co ty! :) Ja osobiście nie mogę się doczekać 1 odcinka! To będzie coś! :)))

      Usuń
  2. O boszzz !! :D
    W końcu ! Już nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń