sobota, 21 czerwca 2014

Violetta - Il mio miglior momento

Każda V-lovers zapewne pamięta finał drugiego sezonu i piosenki, które się w nim pojawiły. Szczególnie zaskakujący okazał się utwór Soy mi mejor momento (PL.' Najlepszy moment'), wykonany przez główną bohaterkę serialu. Słowa, które są w nim zawarte opowiadają  o uczuciu jakie darzy Violetta ojca i odwrotnie. Sama muszę przyznać, że nie łatwo jest zinterpretować ten kawałek. Mimo to piosenka bardzo przypadła mi do gustu. 


W ostatnim czasie dość niespodziewanie w internecie pojawił się włoski tekst i jak zarówno klip do 'Soy mi mejor momento'. Co więcej śpiewa go sama Martina Stoessel. Nie da się ukryć, Włosi naprawę mają szczęście. :) W teledysku prócz śpiewającej Tini pojawiły się też momenty z drugiego sezonu Violetty. Można to nazwać krótkim, multimedialnym streszczeniem miłosnej historii głównej bohaterki. 
Włoski tekst 
E' sicuro che hai capito già
tutto ciò che siamo noi,
la magia di poter cantare
e di essere chi vuoi,
non importa che succedera
solo ciò che si farà,
che colore ci colorerà
come pensi si farà?

Che fantasia nella mia mente
e che provarci è meglio di niente,
no non fermarti non farlo mai,
Vola più in alto e vedrai

Và dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento
è il mio migliore momento
e dove voglio io vado dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento,
è il mio migliore momento
e dove voglio io andrò,
uh uh uh uh
e dove voglio io andrò,

E' sicuro che hai già capito già,
è meglio essere che avere,
e sognare,amare,cadere
e potere rinascere
                                       
Che fantasia nella mia mente
e che provarci è meglio di niente,
no,no non fermarti non farlo mai,
Vola più in alto e vedrai,

Và dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento
è il mio migliore momento
e dove voglio io vado dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento
è il mio migliore momento
e dove voglio io andrò,

Vado dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento
è il mio migliore momento
e dove voglio io vado dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento
è il mio migliore momento
e dove voglio io vado dove soffia il vento,
oggi dico quello che sento,
è il mio migliore momento
e dove voglio io andrò..
uh uh oh oh
e dove voglio io andrò,
e dove voglio io andrò.. 



Która wersja piosenki bardziej Wam się spodobała? :)

4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa kiedy w Polsce wejdzie 3 sezon Violetty. Teraz powtarzają 1 sezon! Jak miło sobie przypomnieć jak przeżywało się zeszło roczne przeżycia Violetty! Pozdrawiam V-lovers i mam nadzieję że nadal będziecie prowadzić ten blog tak dobrze jak teraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem.. Dwie wersje są świetne! Wszystkiego najlepszego Kasiu!♡♥

    OdpowiedzUsuń