środa, 25 czerwca 2014

Lodovica World Tour 2015- w jakim budynku?

Pierwsza trasa koncertowa Lodovici Comello zbliża się wielkimi krokami.  Jak się okazało na początku Włoszka odwiedzi fanów z Italii. Obecnie ma zaplanowanych tam,aż  sześć koncertów! Każdy z nich odbędzie się w znanym teatrze! Na drugim miejscu znaleźliśmy się my- Polacy! To wielki zaszczyt dla nas i dowód na to, że razem możemy osiągnąć bardzo duże sukcesy! Głosowaliśmy na 3 miasta- Warszawę, Kraków i Łódź. W czołówce od początku do końca była stolica Polski. Zatem gdzie będziemy mogli zobaczyć Comello? W jakich miejscach będzie jej występ? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym poście. 

Poza nami Comello zawita również w Rosji, Bułgarii, Niemcach, Francji, Brazylii, Argentynie, Węgrach i tak jak to wyżej napisałam we Włoszech. Według mnie jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że nasza idolka da koncert w dwóch polskich miastach- Warszawie i Krakowie. Jeżeli natomiast zwiedziłaby 3, ja jak i zarówno inne Lodocomellistas byłybyśmy w siódmym niebie. 
W pierwszym akapicie, padło zdanie "Każde z nich odbędzie się w znanym teatrze". Podejrzewam, że stanie się tak też u nas, biorąc pod uwagę, że w obu tych miastach wybudowano takie miejsca. Pora zatem bym Wam je teraz nieco przybliżyła, pokazała jak wyglądają wewnątrz i nieco opisała.
Warszawa  
Takich widowni w tym mieście jest naprawdę mnóstwo, biorąc pod uwagę to, iż jego powierzchnia liczy blisko 517 tysięcy km². Osobiście sądzę, że Włoszka wybierze ten najbardziej popularny "Narodowy Teatr w Warszawie".  Oczywiście, są to tylko moje przypuszczenia, które nie muszą pokrywać się z prawdą. 
Tak wygląda on zewnątrz. Jak widzicie jest bardzo duży, jeśli chodzi o szerokość. Z pewnością wszystkie Lodofantastic by się tam pomieściły. :D Osobiście nigdy w nim nie byłam, ale z wielką chęcią wybrałabym się tam na koncert Lodo. A Wam jak się podoba?

Kraków 
To miejsce jest również magiczne! Szczerze mówiąc, bardziej przypadło mi do gustu. Nie dlatego, że do Krakowa mam bliżej, i wolę aby tam odbył się koncert, lecz sądzę że owy  teatr
bardziej spodobał mi się z wyglądu i  wiele lepiej będę czuła się w mniejszym, a piękniejszym pomieszczeniu. Zresztą to tylko moje zdanie. Każdy ma własne, i nie musi się kierować tym co mówię. 
Urzekł mnie wygląd zewnętrzny tego budynku! Jest przepiękny! A Wy co o tym sądzicie? 

Wybieracie się na koncert Lodovici? Jeśli tak to gdzie? 

7 komentarzy:

  1. super post! Ja też bym chciała żeby był w Krakowie! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Mam takie same przypuszczenia jak ty! :) Też chciałabym, aby był w Krakowie! Głosowałam na to miasto ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Warszawy c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głosowałam na Warszawe, Kraków i Łódź ponieważ uważam że każda fanka Lodo powinna mieć szansę na zobaczenie Comello. Super post, bardzo możliwe Kasiu że właśnie tam zaśpiewa kochana Lodovica ♡☆★♥ ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą racją Olcia ;*
    Nie ważne gdzie, ważne żeby w ogóle dała taki koncert ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovciam LODO! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń