wtorek, 17 czerwca 2014

Nowa kupela - Hania

Hej nazywam się Hania i mam 14 lat. Dziękuję naszym kochanym redaktorkom za to, że dały mi szansę wykazania się. Bardzo się cieszę że będę mogła tu pisać.
Jeśli chcecie mnie lepiej poznać rozwińcie post...

 No to może na początek opowiem coś o sobie:-)
 Kocham muzykę. Gram na keyboardzie, gitarze, pianinie, a w przyszłym roku zaczynam grę na flecie. Śpiewam w chórze szkolnym i w chórze szkoły muzycznej. Uwielbiam zwierzaki. Mam dwa pieski i kota. Jestem półbogiem, czarodziejką, trybutką, niezgodną oraz uczennicą smoczej akademii. Mam fioła na punkcie filmów animowanych takich jak: Jak wytresować smoka, Shrek, Kung Fu Panda. Od paru lat należę do Demigods, czyli mega super półbogów.

Violetta, czyli jak to się zaczęło... 
Moja znajomość z Violettą zaczęła się przypadkiem. Pamiętam jak reklamowali Violę na Disney Channel. Już po pierwszej reklamie stwierdziłam, że to nie dla mnie. Ten róż... Ale po paru dniach od premiery, o godzinie 16:00 coś zaciągnęło mnie przed telewizor. I wtedy się zaczęło. To było jak strzał prosto w serce. Nie mogłam się oderwać oczu od odbiornika. W tamtym momencie postanowiłam, że będę codziennie oglądać Viole. Kazałam babci uszyć taką samą sukienkę jaką Violetta miała na swoich urodzinach. Chciałam mieć wszystko co było związane z naszym ukochanym serialem. Te stroje i  muzyka było, i jest czymś wspaniałym.

Mam nadzieję, że niedługo znów się spotkamy( o ile moja siostra nie zabierze mi komputera)...   Do zobaczenia:-)



3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Będziesz super blogerką - zobaczysz! Powodzenia <3 Nie mogę się doczekać Twoich wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) Mam nadzieję, że was nie zawiodę:-);-)★♡★

    OdpowiedzUsuń