czwartek, 19 czerwca 2014

[Violetta 3] - piosenka "En Gira"

Witajcie! 
Jak wiecie w internecie krąży już kilka promo z nagrań do trzeciego sezonu serialu "Violetta", w których aktorzy zdradzali niektóre epizody oraz opowiadali o współpracy na planie nagraniowym.  Od wczoraj możemy podziwiać zwiastun piosenki, która prawdopodobnie promuje trzeci sezon Violetty. Zapraszam do postu.


Wczoraj produkcja wrzuciła do sieci filmik z piosenką pod tytułem "En Gira" czyli "W trasie". Prócz tego możemy podziwiać głównych bohaterów serialu w pierwszych przebraniach.
Fragment ze zwiastunu brzmi następująco.


Gira el mundo y yo puedo parar 

Un avión cada día y viajar y viajar

Gira las estrellas ya la lo puedo sentir

Rayos y centellas todos quieren venir

....

Gira mi canción


Gira mi canción

Tłumaczenie brzmi następująco:
Świat się kręci i nie może się już zatrzymać

Samolot na co dzień, i podróżujemy, i podróżujemy 

Kręcą się gwiazdy i już mogę to poczuć

Promienie i iskry, wszyscy chcą przyjść

....

Obraca się moja piosenka

Obraca się moja piosenka
 
 

Jak podoba wam się ta piosenka? :)
Czy też nie możecie się doczekać trzeciego sezonu?

4 komentarze:

  1. Ta piosenka jest SUPER - FAJNA! Wpada w ucho! fajny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nmg doczekać!! Ale z drugiej strony ten sezon moze nam szybko minąć, a wtedy nie będzie już dalszych odcinków.... :/ no nic, trzeba ży ć chwilą ;3 ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miało nie być 3 sezonu. Bądźmy dobrej myśli ;)

      Usuń
  3. Piosenka jest super! Trzeba czekać, a nadejdzie chwila kiedy nareszcie znowu zaczniemy czuć te emocje związane z przeżyciami Violetty! ;-)

    OdpowiedzUsuń