poniedziałek, 23 czerwca 2014

Disneyowo czyli DZIEŃ OJCA

Dzisiaj mamy wyjątkowe święto - 23 czerwca obchodzimy dzień naszych kochanych tatusiów! Ważne, by w tym dniu chociaż złożyć życzenia, dać buziaka, albo czekoladę. Tata jak i mama również mają wkład w nasze wychowanie więc dziś podziękujcie im za to, że są! :)
Zapraszam do postu, a w nim przegląd kilu tatusiów z kanału Disney Channel.




Na pierwszy ogień bierzemy tatę Violetty czyli Germana Castillo. Prowadzi firmę budowlaną więc jest bogaty. Od śmierci żony nie wie co robić jeśli chodzi o kontakty z córką - cały czas wyjeżdża z nią do innych krajów, traktując Violettę jak dodatkową walizkę. Jest surowy i nieznośny. Czasem nie potrafi dogadać się z córką, a w rezultacie często się kłócą. Poza tym nie pozwala Violetcie spotykać z się chłopakami - cały czas uważa ją za dziecko, które trzeba chronić.
Drugim tatusiem, którego wybrałam jest Bob Duncan z serialu Powodzenia Charlie. Pracuje jako deratyzator i jego największym marzeniem jest, by najstarszy syn PJ też został deratyzatorem. Ma piątkę dzieciaków i jest bardzo szczęśliwy. Ogólnie bardzo lubię jego poznać - wydaje się być sympatycznym mężczyzną.


Kolejny tata to Bennett James z serialu Blog na cztery łapy. Również jest sympatycznym człowiekiem. To psycholog dziecięcy. Nie jest bardzo wymagającym tatą choć czasem potrafi zaskoczyć. Czasem można się też z niego pośmiać.
Wybrałam jeszcze jednego tatusia Lestera Dawsona, który jest serialowym tatą Ally. Nie widać go często w serialu, gdyż ma postać drugoplanową. Jest sprzedawcą, ma własny sklep SONIC BUM. Rozwiódł się z żoną - Penny. Najlepsze jest to, że nawet nie wie jak bardzo utalentowana jest jego córka.

Jaki jest wasz ulubiony tatuś ze wszystkich seriali Disneya?

4 komentarze:

  1. Sylwiaaaa
    Interesujący post . Ja juz mojemu tatusiowi życzonka złożyłam <3
    Nie mam pojęcia który z nich jest moim ulubionym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :D
    Większość jest OK, ale żadnego nie kocham XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń