środa, 18 czerwca 2014

Co słychać u Lodo?

Sporo myślałam nad tematem swojego pierwszego, właściwego postu, i doszłam do wniosku, że poświęcę go utalentowanej Lodo Comello! :)
 
Chyba każdy przyzna, że jest ona jedną z najprężniej rozwijających się osób z obsady. Poza nagraniami do Violetty, powoli przygotowuje się do swojej pierwszej, światowej trasy koncertowej, pracuje nad kolejnymi utworami a mimo to znajduje czas na kibicowanie swojej drużynie narodowej podczas Mundialu! :)

Jeśli chcecie wiedzieć co jeszcze nowego dzieje się w życiu Lodo, zapraszam do dalszej części postu!




Zakończyło się już głosowanie odnośnie trasy koncertowej Lodo. Polska cały czas trzymała się blisko samego szczytu, nasze miasta w sumie dostały całe mnóstwo głosów, i teraz pozostaje nam tylko czekać na datę (lub daty) koncertów w naszym kraju! Miejmy nadzieję, że Lodo da ich w Polsce kilka.

Do tej pory pojawiły się terminy koncertów w kilku włoskich miastach :




Universo ma już ponad 2 miliony wyświetleń!

Lodo ma powody do dumy! Jako młoda artystka, debiutująca ze swoją solową karierą, sporo już osiągnęła!
Ja sama nie mogę uwierzyć jak szybko rozwija się jej kariera. Szczerze mówiąc trzymam za Lodovicę bardzo mocno kciuki, i czekam na jej kolejną płytę :)



Nieoficjalna biografia Lodo Comello.




Niezależny autor i dziennikarz Sally Blank wydaje nieoficjalną biografię Lodo. Książka ukaże się już 25 czerwca. Szczerze mówiąc jestem bardzo ciekawa tej książki z bardzo prostej przyczyny – pisał ją ktoś spoza otoczenia samej Lodo. Miło będzie przeczytać o karierze, talencie i drodze do sukcesu młodej wokalistki, widzianej oczami niezależnej i obiektywnej osoby.


I już tak z mniej oficjalnych rzeczy… Lodo – zaangażowany kibic! :)


Nasza serialowa Francesca, na czas rozgrywek Pucharu Świata w piłce nożnej zamieniła się w wiernego kibica, choć jak sama przyznała na swoim blogu, o piłce nożnej wie niewiele. Jednakże wspaniała atmosfera międzynarodowych rozgrywek wpłynęła również na nią! Lodo wiernie kibicuje swoim ojczystym Włochom :)




Oprócz tego wspiera również  Argentynę, która jakby nie było jest teraz jej drugim domem.
 


To już koniec na dzisiaj, mam nadzieję, że moja pierwsza notka Wam się spodobała i nie będziecie dla mnie zbyt surowi ;*


Myślicie, że Lodo da więcej koncertów w Polsce? Cieszycie się z tego, że Włoszka doczekała się pierwszej biografii?

2 komentarze:

  1. Ja bardzo - na pewno ją kupię! Jestem większą fanką Lodo niż Tini! Dlatego strasznie się cieszę :D <3 super post! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Lodo <3 Czekam na jej koncert w Polsce!!!!! Pewnie nie tylko ja, ale ja jako fanka Lodo z niecierpliwieniem czekam na #LODOENPOLONIA <3

    OdpowiedzUsuń