poniedziałek, 16 czerwca 2014

[Post organizacyjny] Wyniki naboru!

Wasze ciągłe błagania zostały wsłuchane. Tak oto doczekaliście się wyników naboru, który był podzielony na dwa etapy. Do ostatniego przeszło 5 osób, Każdy  otrzymał dwa, inne zadania ,tak aby uczestnicy nie mogli konsultować się między sobą. Jak zawsze świetnie się spisaliście! Doszły do nas wszystkie prace, każde na swój sposób genialne. Z racji tego wraz z Martą ustaliłyśmy, że do redakcji dołączą nie 2, a 3 osoby! Zadowoleni? :)

Zanim jednak przejdę do wyników,chce powiedzieć kilka skromnych zdań na temat zadań jakie dostaliście. Wiele z Was otrzymało tłumaczenie oraz opowiadanie. Myślę, że był to najlepszy sposób na sprawdzenie Waszych umiejętności, którymi pochwaliliście się  pisząc pierwsze zgłoszenie.  


Osoby, które dołączą do naszej redakcji to...
HANIA- NUMER 1 
KASIA- NUMER 11
SYLWIA- NUMER 7

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom jak i zarówno pozostałym uczestnikom! 
Do wyżej trzech wymienionych dziewczyn jeszcze dzisiaj wyślę 'zaproszenie na bloga' oraz hasło na aska.  Jeszcze raz serdecznie gratulujemy! Szczęśliwi? :)


12 komentarzy:

  1. Chciałabym bardzo podziękować za taką szanse. To dla mnie wyzwanie i mam nadzieje, że nie zawiedziecie się na mojej osobie. GRACIAS :*

    OdpowiedzUsuń
  2. to było wiadomo że one Kasia i Sylwia pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Bo wygrały u nas jeden konkurs, często piszemy ze sobą na asku, dodają komentarze na bloga.. i ogólnie świetnie się dogadujemy? :) Jeśli masz takie zdanie na ten temat, to musze Cię zmartwić, ale się mylisz. Dziewczyny mają ogromny talent i zasłużyły na takie wyróżnienie. :) Cała trójka na pewno świetnie się z pisze. ;)
      Dziękuję i również pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Wiesz nie tylko one piszą w komentarzach!

      Usuń
    3. Przeczytaj dokładnie..
      'Dlaczego? Bo dodają komentarze na bloga (...)Jeśli masz takie zdanie na ten temat, to musze Cię zmartwić, ale się MYLISZ."

      Usuń
    4. :) jeszcze raz brawo!

      Usuń
    5. Dopowiadaj sobie anonimie co chcesz, twój świat- twoje kredki.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To jest BARDZO nie miłe z twojej strony. Wyobraź sobie, że to właśnie ty wygrałaś i w komentarzach piszą "Nie - płacze"! Przecież lepsi musieli wygrać! :) Ja tęż należę do tych przegranych, więc tak nie rozpaczaj! Ważne że przynajmniej doszłam do 2 etapu, z tego się raduje! Pomyśl sobie z tej strony!
      A Wy: Hania, Sylwia i Kasia nie przejmujcie się takimi komentarzami! ;) Gratuluję Wam, i życzę powodzenia w blogowaniu! Jestem pewna że się spiszecie i nie mogę się doczekać waszych wpisów! <3 Nadal będzie mój to ulubiony blog i będę go czytać! I uwaga specjalnie dla anonima: NAWET JEŚLI PRZEGRAŁAM! :D :* <3

      Usuń
  4. Gratulacje! Super! Na pewno się wspaniale spiszecie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja :D Jeszcze do mnie nie dotarło chyba :D Dzięki dziewczyny za to, że mnie doceniłyście :) Pozostałym osóbkom, które dostały się do redakcji gratuluję! Mam nadzieję, że się spiszę i Was nie zawiodę kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli komuś się nie udało zapraszam do mnie trwa nabór http://disneyvioletta3polonia.blogspot.com/2014/06/nabor.html

    OdpowiedzUsuń