poniedziałek, 30 czerwca 2014

Prezent od polskich fanek dla Lodovici Comello!

Żadna polska fanka nie ukrywa tego, że jest Lodocomelistas. Musimy przyznać, że popularność Włoszki w naszym kraju znacznie się powiększyła od czasu, kiedy to jej debiutancki krążek pt. Universo można zakupić w Polsce. Lodovica nie ukrywa tego, że uwielbia to, co dla niej robimy. Niedawno odwdzięczyła nam się wielkim gestem,  a mianowicie jej koncertem w Warszawie, Krakowie lub Łodzi!

Jak się okazało nie osiedliśmy na laurach, non stop wysyłamy Dodo cudowne wiadomości, obrazki czy video. Włoszka za każdym razem, w jak najlepszy sposób próbuje nam za nie podziękować.  Tym razem spotkała ją jak i nas kolejna niesamowita niespodzianka!  
Polskie fanki poświęciły swój cenny czas na wykonanie rysunków, bransoletek, plakatów i mnóstwo innych rzeczy, które trafiły do niej samej - Lodovici Comello! Włoszka tryskała radością, i zaraz po dostarczeniu paczki z prezentami w jej ręce dodała post na swojego facebooka! 
Post użytkownika Lodovica Comello.
Tł. PL. Cudowne prezenty  z Polski! Dziękuję! <3 - szczęśliwa 
Oczywiście na obrazku to tylko część przedmiotów, które dostała! Aby zobaczyć je wszystkie zachęcam do kliknięcia w ten LINK

Przypomnę również, że niedawno doszła do niej również płyta z filmikiem od polskich fanek! :)

Co myślicie o pracach wysłanych Włoszce? Podobają się Wam? 


4 komentarze:

  1. Widziałam to!! ;)) boże skakałam ze szczęścia! Kocham Lodo!
    KASIA ODPISUJ MI!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cieszyłam się podwójnie widząc pracę Sylwii na tym zdjęciu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D bo Sylwia mi o tym powiedziała <3 :*

      Usuń
  3. Super ;) Jest i jedna moja ;)

    OdpowiedzUsuń