niedziela, 8 czerwca 2014

[Recenzja] Kolekcja V-lovers

"Kolekcja V-lovers" to wspaniały produkt, dla wszystkich tych, którzy pragną powspominać stare, dobre historie głównej bohaterki. Zapewne każdy z nas pamięta Gregorio z plamą na czole,  kłamstwa Violetty i Angie czy spiski Jade i Matiasa. Dzięki wydawnictwu Ameet jeszcze raz możemy oglądnąć te momenty w dobrej jakości na swoich telewizorach. Jesteście ciekawi mojej oceny dotyczącej tych przedmiotów? Jeżeli tak zapraszam do przeczytania wpisu.

Na każdej okładce  z 16 tomów znajduje się inny bohater, za co duży plus. Na moich pojawili się:   Ludmiła, Maxi, Cami, Violetta, Tomas i Braco. :)
Jestem bardzo zadowolona  z tego, że płyty  te  nie są duże! Można je zabrać naprawdę wszędzie, na pewno zmieszczą się w każdej torbie czy walizce! Ja ostatnio  jadąc do rodziny zabrałam kilka tomów, aby móc miło pospędzać czas, gdybym się nudziła! Muszę przyznać, że to oglądania dołączyło   się nie tylko rodzeństwo, ale także starsi i młodsi kuzyni! :)



Po włączeniu ukazuje się 'violettowe tło' na którym widnieją dwie zakładki z wyborem dwóch języków- polskim i rumuńskim. Szczerze mówiąc oglądając odcinki, gdzie były podstawione głosy obcojęzyczne, nieco się uśmiałam. Teraz przejdźmy do rzeczy. Odcinki można oglądać pojedynczo lub wszystko puścić w całości. Filmiki są w bardzo dobrej jakości, pełno w nich muzyki oraz pozytywnej atmosfery.

Kolekcja V-lovers tradycyjnie wyposażona jest w płytę z pięcioma odcinkami i ciekawą książeczkę. W każdej znajdziemy krótkie lekcje hiszpańskiego, piękne naklejki, quizy i wiele innych! 

                                                                    Najważniejsze informacje:
Violetta.Kolekcja V-lovers- tom 2 ( 24,99zł ) KUP
Violetta.Kolekcja V-lovers- tom 3 ( 24,99zł ) KUP
Violetta.Kolekcja V-lovers- tom 4 ( 24,99zł ) KUP
Violetta.Kolekcja V-lovers- tom 5 ( 24,99zł ) KUP
Violetta.Kolekcja V-lovers- tom 6 ( 24,99zł ) KUP
Violetta.Kolekcja V-lovers- tom 7 ( 24,99zł ) KUP

Podsumowując 
Produkty są naprawdę świetne! Przypomnę tylko, że nadal trwa konkurs, gdzie do wygrania jest wycieczka do słonecznej Hiszpanii! KLIK. Muszę dodać, że bardzo polubiłam przedmioty firmy Ameet, mówię tu nie tylko o kolekcji ale także kalendarze "Violetta. 2014" czy np. Sekretniki .  Moim zdaniem  tomy są przydatne. Kilka razy zdarzyło mi sie , że naszła mnie ochota na oglądanie 1 sezonu  a nie miałam dostępu do internetu, włączyłam telewizor i mogłam się cieszyć dawnymi odcinkami fioletowego serialu! POLECAM!

8 komentarzy:

  1. Fajne:) Musze to kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łojej, nieźle na tym kase trzepią jak jedno to kosztuje 25 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie fajna opcja sobie czasem wrócić do różnych odcinków :) Sama zamierzam sobie w wakacje oglądać 1 sezon :D Jedyny minus kolekcji to rzeczywiście cena :/ co prawda jest adekwatna, bo nikt nie oczekuje że jeden tom będzie za grosz, ale jakby człowiek chciał teraz wszystko kupić to ojoj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :) gdyby ktoś chciał to WSZYSTKO kupić to ojoj ;) zgadzam się z Tobą SimplyKath :)

      Usuń
  5. wejdziecie na aska?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się w pełni z Tobą zgadzam! Mam kilka tomow i są one super! Też polecam!
    ciekawa recenzja!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń