czwartek, 26 czerwca 2014

Sukcesy polskich V-lovers!

Polskie fanki nigdy nie mają dość! Zawsze starają się pisać jak najlepsze wiadomości do swoich  idoli. Mimo, ostatniej drobnej sprzeczki między V-lovers my zawsze jesteśmy przy fioletowych aktorach. Jak się okazało, oni coraz częściej to zauważają i w jakikolwiek sposób próbują nam przekazać, to iż są nam wdzięczni! 

Nie da się ukryć tego, że Lodovica często wyróżnia polskie fanki. W naszym kraju w ostatnim czasie wiele dziewczyn stało się Lodocomellistas. W internecie powstało wiele stronek, fanblogów poświęconych Włoszce. Mimo, iż kobieta coraz rzadziej wchodzi na swoje konta (wszystko przez pracę, nagrywanie odcinków do Violetty, śpiewanie piosenek, trasa koncertowa, i niedawna sprawa z jej fałszywą biografią) fani non stop przy niej są.. a zwłaszcza Ci Polscy! Jakiś czas temu Paulina, z którą przeprowadziłam wywiad KLIK zorganizowała małą akcję pt. "Przywróćmy Lodo uśmiech". Efekt ich jak i wszystkich, którzy się w to zaangażowali jest naprawdę świetny! Nie dość, że redaktorki stworzyły piękny kolaż, do 'podała go dalej' sama Comello! Ogromne gratulacje!
Pamiętacie mój ostatni post pod nazwą 'Niesamowita niespodzianka'? KLIK. Została umieszczona w nim fotografia Facundo Gambande z polską flagą! Jak się okazało niedługo po tym zdjęcie pojawiło się na oficjalnym twitterze aktora! To kolejne wyróżnienie dla Polaków! Nie sądzicie? :) 
Teraz przyszła pora na kilka moich skromnych sukcesików. Nie są one niczym wielkim, ale jednak cieszą. Kojarzycie Rodriga Framptona (nowego członka ekipy Violetta, który pojaw się w nowym sezonie)? Spontanicznie wysłałam do niego, krótką wiadomość, nie oczekując żadnej odpowiedzi. Kilka minut później okazało się, że aktor dodał go do ulubionych. Ogromnie mu za to dziękuję! :)
Również Marty Petrucci sprawiła, że na mojej okrągłej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Wiecie zapewne, że dziewczyna daje follow za follow. Tak stało się i w moim przypadku! Również jej dziękuję! 

Co o tym myślicie? Cieszycie się z sukcesów polskich V-lovers? A Wam w ostatnim czasie udało się coś osiągnąć? 

8 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Mi również się poszczęściło. Marty odpisała na mój tweet, obserwuje mnie i podała moje 2 tweety dalej. Rodri Pedreira również podał moje 2 lub 3 tweety dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki!
    Polacy zamiatają konkurencję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fajnie - BRAWO! Polonia rządzi!! ;) Super Kasiu! ♡♥
    Ps. Kiedy odpiszesz? ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Marty odpisuje, dała mi follow, daje RT i FAV. Paloma również :* Ostatnio Rodri, Mirta oraz Florencia. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi Marty też dała follow. Wtedy gdy Clari miała urodziny - napisałam jej życzenia, a ona mojego tweeta podała dalej <3

    OdpowiedzUsuń