środa, 25 czerwca 2014

Kolejna sesja Diego Domingueza.

Jak dla mnie bezapelacyjny numer jeden jeśli chodzi o przystojaniaków z serialu "Violetta" - Diego Dominguez po raz kolejny stanął przed obiektywem sesji zdjęciowej. Aktor i piosenkarz postanowił być modelem dla dobrze nam znanej fotografki Dolores Goltari, która niedawno robiła zdjęcia naszej Lodo Comello. Jesteście ciekawi sesji z udziałem Diega?
Zapraszam do postu. :)



 Jak wspominałam wyżej - Diego (według mnie) jest najprzystojniejszym aktorem w serialu, ale wiem, że jednak większość V-Lovers jest po stronie Jorge. Sesja Diega odbywała się we Włoszech, lecz nie jestem w stanie powiedzieć jakie to miasto. 
Zdjęcia Dolores mogliśmy podziwiać niejednokrotnie m.in z Lodo Comello czy Cande Molfese. Jej fotografie możemy podziwiać na:
facebooku 
strona internetowa Dolores 
 Więcej was nie zanudzam - zapraszam do podziwiania zdjęć z sesji:




 










 Jak podobają się zdjęcia?
Z kim w najbliższym czasie chcielibyście zobaczyć sesję?

3 komentarze:

  1. dla mnie była mega *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sssja jest świetna .. mrrr dzieguś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow.. Diego! mhmm... niezła sesja! <3 hah :)

    OdpowiedzUsuń