środa, 25 czerwca 2014

[Recenzja] Kolekcja V-lovers. Tom 9 i 10

W dzisiejszym poście ponownie przychodzę do Was z recenzją Kolekcji V-lovers. Tym razem bliżej będziecie mogli się przyjrzeć 9 i 10 tomowi. Mnie osobiście produkty firmy AMEET ogromnie urzekły, zresztą mówię to już nie pierwszy raz. W każdej kolekcji znajdziecie płytę oraz książeczkę. Jeżeli jesteście ciekawi mojej oceny tego przedmiotu, to zapraszam do przeczytania krótkiej recenzji.

Najważniejsze informacje 
Gdzie kupić? Tom 9 KLIK
Gdzie kupić? Tom 10 KLIK
Cena: 24.99 zł
Wydawca: AMEET 

Co w 9 tomie? 
Studio 21 jest w poważnych tarapatach! Uwielbiany przez wszystkich Pablo odchodzi ze stanowiska dyrektora, a na jego miejsce zostaje mianowany… Gregorio! Nasi ulubieńcy , nie są z tego zadowoleni. Czy dotąd najbardziej surowy nauczyciel wprowadzi nowe zmiany? Co w tej sytuacji zrobią uczniowie? Czy ich ukochana szkoła zachowa swój wyjątkowy charakter i klimat?
Co w 10 tomie?
Rozstania, powroty, randki, intrygi… W życiu uczuciowym Violetty i jej przyjaciół ciągle coś się zmienia! Czy to na pewno dobrze? Tymczasem nowy dyrektor Studio 21 nie ułatwia im życia… Czy przyjaźń okaże się silniejsza od rywalizacji? Czy prawdziwa miłość zwycięży? A może wszystko pójdzie na opak? 




















W obu tomach wspólnie jest pokazana historia Violetty od 41 do 50 odcinka, w tym po 5 w każdym. Muszę przyznać, że świetnie mi się oglądało momenty, kiedy to Broduey zakochał się w głównej bohaterce, cudowne chwile z balu Francesci czy nawet rozterki miłosne córki Castillo. Zapewniam Was, że żadnej V-lover nie znudzi się oglądanie tych świetnych momentów z życia Violetty, a zwłaszcza przy tak dobrej jakości! 
Jeśli chodzi o książeczkę, o niej mogłabym się rozpisywać godzinami. Standardowo znajdziecie w niej mały plakat (kilka z nich powiesiłam sobie na tablicy korkowej, muszę przyznać, że świetnie się prezentują) naklejki, quizy i mnóstwo innych ciekawych rzeczy.  Dobra zabawa na nudne weekendy gwarantowana! 
 Pojawiły się również strony, dotyczące mody.  Znajdziecie w nich mnóstwo poradników. Muszę przyznać, że ja sama z kilku z nich skorzystałam. Jak zadbać o paznokcie? Stworzyć fantastyczne fryzury? 


Warto kupować te tomu! Każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Kiedyś miałam ich ok.9, ale część oddałam młodszej kuzynce, która jest nimi ogromnie zauroczona! Gorąco polecam! :) 

10 komentarzy:

  1. jak zawsze super recenzja! Czadowe zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja i urzekł mnie ten warkocz*.*.*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥♥ Heheh, robiony na szybko, dlatego trochę nie wyszedł :D

      Usuń
  3. A jak tak kocham warkocze ♥♥♥♥
    Jak bym widziała siebie, tylko dużo ładniejszą :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja :* czadowe zdjęcia <3 :D haha :)

    OdpowiedzUsuń