niedziela, 1 czerwca 2014

Candelaria vloguje!

Camili nie da się przegapić w tłumie. Jej wyrazisty wgląd przyciąga uwagę. Codziennie tworzy inną kreację- modowe eksperymenty to jej żywioł! Hippie, emo, gotyk, punk- w każdym stylu czuje się naturalnie i swobodnie. Dziewczyna lubi, gdy wokół niej się coś dzieje. W dążeniu do celu, potrafi być bardzo uparta. Camila uwielbia tańczyć i wymyślać choreografię, grać na klawiszach i gitarze. Jej największym marzeniem jest kariera piosenkarki! Dzięki serialowi, możemy bardzo dużo dowiedzieć się o Camili.. jaka jest, co lubi, a czego nie.. Co wy na to, aby lepiej poznać odtwórczynię tej żywiołowej dziewczyny? 
Candelaria w ostatnim czasie założyła swój kanał na YT, gdzie wrzuca ciekawe filmiki! 
Dotąd na kanale Molfase ukazało się tylko 5 filmików (+obcojęzyczne podziękowania).  W dalszej części wpisu postaram się je Wam szczegółowo opisać i napisać moją opinię na temat tych nagrań. Zapraszam!

Mi canal de Youtube - Mój kanał na YouTube
Jest to krótkie wprowadzenie, filmik trwa zaledwie 20 sekund. Patrząc na nagrania, można zauważyć, że dziewczyna nieco nam uprościła  oglądanie, gdyż dodała angielskie napisy. Tego języka uczy się każdy, więc myślę, że nie będzie problemu z odczytaniem najprostszych słówek. Obecnie video oglądnęło 21 tysięcy osób! 

Estoy llegando... Mirá!- Wracam...Patrz! 

Candelaria na pewno należy do tych szalonych osób, które żyją pełnią życia! Czyżby Cande była fanką Katy Perry? W 14 sekundzie możemy usłyszeć świetny głos tej dziewczyny! Musicie przyznać, że piosenka Road nie jest w cale prosta, a jej zaśpiewanie jest dosyć trudne (przynajmniej dla mnie :D). Obecnie nagranie oglądnęło 26 tysięcy fanów!

Mi Budín de Limón- Mój limonkowy pudding! 

Cande w roli kucharki? Jakbyście zareagowali  na wieść o tym, że dziewczyna po zakończeniu sezonów Violetty, zrobi karierę jako kurzach? :D Ja jeszcze nie próbowałam tego przepisu, ale gdy tylko nadzieje mnie ochoto na limoknowe danie z  pewnością spróbuję! A Wy wypróbowaliście ten sposób na stworzenie pysznego (?) limonkowego puddingu? Ten film oglądnęło już 24 tysięcy widzów! 

SÁBADO- Sobota

A Wy jak spędzacie swoje soboty? Mnie osobiście nieco rozbawił ten filmik, ponieważ jak to mówią jest "z życia wzięty". Nie zawsze będziemy mieć swój wolny weekend. W moim przypadku często jest tak, jak w 1:38 minucie. :D A w Waszym? Video obejrzało 19 tysięcy fanów!

LA CARTERA DE CANDE- Torby Cande

A Wy ile macie torebek w domu? Ja ich miłośniczką nie jestem, ale video mi się spodobało. W filmikach Candelarii podoba mi się to, że nagrywa je na spontana, nie są one takie sztywne... 
Dziewczyna jest nieźle rozluźniona.. :) Nagranie obejrzało 8 tysięcy osób. 

Obcojęzyczne podziękowania
Obecnie pojawiło się 5 filmików tego typu. Dziewczyna mówiła już po hiszpańsku, włosku, angielsku, portugalsku a nawet francusku! Oto co mówi w każdym nagraniu:
Cześć koledzy! Dziękuję za subskrybowanie mojego kanału na YouTube! Kocham Was! 
Czy chcielibyście aby na kanele Cande pojawiło się też nasze polskie przywitanie "siema" lub "cześć"? :)



Powiem Wam szczerze, że ja osobiście wielką fanką Candelarii nie jestem, nie przepadam za jej osobą, ale może dzięki tym filmikom nabiorę do niej pewności, polubię ją i dołączę do Candelistas. :) 

1 komentarz: