czwartek, 5 czerwca 2014

Twitter Justyny Bojczuk + newsy!

Wszystkie V-lovers, a przede wszystkim te polskie od kilku dni  huczą o tym, że w Violettcie3 pojawi się Polska. Jest to oczywiście prawa. Justyna Bojczuk obecnie przebywa w Argentynie i miło spędza czas z ekipą. Coraz częściej pojawiają się nowe zdjęcia  jej i Mirty Wons , z którą można powiedzieć się zaprzyjaźniła. W ostatnim poście podałam link do twittera Justyny, który okazał się być fałszywym. Obecny jej profil jest pod nazwą @BojczukJ.  
TWITTER JUSTYNY BOJCZUK: KLIK 
Mirta Wons, która dla przypomnienia jest w połowie naszą rodaczką opublikowała już kilka fotografii i wiadomości związaną z Polką. 
"Między nami Polkami, rozumiemy się doskonale!!! Justyna i Mirta!!!"  

"Wyłącznie konto Justyny @BojczukJ. Inne są fałszywe. Witamy Justynę i Polskę w Violetta3! Buziaki!!!" 

Już teraz możecie przeczytać krótki wywiad z Justyną Bojczuk na blogu "Magia Disney'a" KLIK.
Jak myślicie, kogo zagra nasza Polka w fioletowym serialu? Macie jakieś przypuszczenia? :)  

4 komentarze:

  1. Ja w ogóle nie mam pomysłu kogo może zagrać... Ciekawe też jak się dostała do Violetty?! Ale super, zaprzyjaźniła się z Mirtą! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się nad tym zastanawiam. Podejrzewam, że Justyna trafi tam tylko na kilka odcinków,ale to tylko moje przypuszczenia. :)
      Chciałabym być tam razem z nią. ;)

      Usuń
    2. Ja też ♡

      Usuń
  2. jaram się fotkami Justyny z Facu <3 ale super że ktoś od nas zagra w V3 :)))

    OdpowiedzUsuń