poniedziałek, 30 czerwca 2014

Vincente - pies Diego i Clari

Wszędzie już piszą o rzekomym związku Diega i Clari, który w dalszym ciągu nie jest do końca potwierdzony. Poza tym ostatnio na twitterze czy instagramie pojawia się coraz to więcej zdjęć z podpisem "Vincente". Kim jest to stworzenie i kto postanowił go przygarnąć dowiecie się w rozwinięciu posta. Zapraszam. :)


Nasz Diego i Clara postanowili sprawić sobie "dzieciaka" i pod opiekę wzięli przyjaciela człowieka - psa. Ich czworonożny kumpel wabi się Vincente i podbił serca naszej fioletowej ekipy.
Ich pies jest kolejnym dowodem na to, że Dielari chyba jednak istnieje i to nie jest zwykła przyjaźń.
Ja pierwszy raz zauważyłam pieska podczas FansWorld, gdzie gościem był Diego Dominguez. Zawołał go na wizji,a reszta osób ze studia od razu się nim zachwyciła - ja również.

 
Clari Alonso często robi sobie zdjęcia z nowym pupilem. Jak widać - są nierozłączni.


Vincente zrobił furorę również wśród ekipy. Nie tak dawno Cande Molfese (serialowa Camila) dodała zdjęcie na instagrama z podpisem, że zamierza ukraść pieska Clarze i Diegu.

A tutaj mamy też zdjęcia Albity, Lodo i Tini, które również zachwycone są białym przyjacielem.
Najbardziej ostatnio rozwalił mnie portal gwiazdunie, który napisał, że Tini rzekomo przytula MISIA, a nie PSA.





Ja podoba wam się piesek Clari i Diega?
Czy wasze pieski są równie słodkie co i ten?

3 komentarze:

  1. Cudny piesio :* super post! naprawdę fajny! extra Ci idzie, coraz lepiej! XD a i tak, Diego i Clara to para ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż my się zjadło ten mały włochaty kłębuszek *.* Chcę takiego psiaka!

    OdpowiedzUsuń