sobota, 2 sierpnia 2014

Pocałunek Diego i Francesci!

Nasze przypuszczenia sprawdziły się. Jakiś czas temu mieliście okazję przeczytać post na temat podejrzeń co do pary Diecesci KLIK. W ostatnim czasie do sieci trafiało wiele zdjęć z tą dwójką min. ich przejażdżka rowerowa. Teraz mamy już całkowity dowód co do tego, że między nimi jest coś więcej niż tylko przyjaźń!

#Szczera rozmowa 
Już w pierwszym odcinku mogliśmy zobaczyć Diego i Francesce rozmawiających o uczuciach. W prawdzie ich głównym tematem był Marco, były chłopak Włoszki. Mimo to, od początku my- fani coś przeczuwaliśmy. Musicie zauważyć, że w drugim sezonie nie było za dużo scen z tą parą. Na szczęście teraz to się zmieniło. Dotąd widzieliśmy ich w hotelu, w lesie, w Studio itd... ta dójka spędza ze sobą dużo czasu. Wracając jednak do Marco. Na początku myślałam, że Francesca jak i on czują coś do siebie.. szczerze mówiąc, nie jeden raz miałam przeczucie, że do siebie wrócą... mimo, że tego nie chciałam.. Dlaczego? Nie wiem, czy tylko ja tak uważam... ale czasem wydaje mi się, że Marco zwyczajnie zbywa Fran, daje się odnieść uczucie, że już go nie obchodzi, interesuje. Na szczęście pojawił się Diego-chłopak, który stara się pocieszyć dziewczynę, wysłuchać jej. W jednym z wywiadów,  wspomniał że jego postać ma się na prawdę zakochać. Coś czuję, że jego drugą połówką okaże się być Francesca. 
Jak już wspomniałam wyżej, Diecesce czeka wspólna przejażdżka rowerowa. Czyżby wtedy zrozumieli, że coś do siebie czują? Ja osobiście nigdy wcześniej nie spodziewałam się takiego paringu, chociaż przyznam, że widziałam już parę filmików z nimi jeszcze oglądając 2 sezon.





































#Pocałunek 
I teraz coś na co bardzo długo czekaliśmy- ich pocałunek. Szczerze mówiąc, ja kompletnie się  tego nie spodziewałam. A Wy? Dobrze, że ich miłość rozkwita już teraz, a nie np. w drugiej połowie. Jestem ogromnie ciekawa jak to wszystko się dalej potoczy. Mam nadzieję, że nikt im w niczym nie będzie przeszkadzał, tak jak to było w przypadku Leona i Violetty. Ja najbardziej jestem ciekawa jak na to zareaguje główna bohaterka. W prawdzie jest teraz szczęśliwa z chłopakiem Verdas, ale reżyserzy mogą choć co wymyślić. Nie uważacie? . To dopiero początek.. a tyle się dzieje. Nie mogę się doczekać jego premiery w Polsce. 
Co myślicie o Diecesce? Wolicie ją czy Marcesce?

7 komentarzy:

  1. #A
    Ja uważam że chyba Diecesca jest lepsza, nowe emocje i romantyczne chwile, ale po za tym uważam że ładnie ze sobą wyglądają.

    W drugim sezonie oczywiście Marcesca ale teraz Diecesca :***

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Popieram Juluśka Disney. Ta miłość ma duże szanse. Tak samo miała Leonetta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #A
      Dzięki nie mogę się doczekać pocałunku, ciekawe co na to Marco

      Kasiu kiedy wyniki konkursu ?

      Usuń
    2. Mam to samo zdanie co Wy. :)
      Prawdopodobnie w poniedziałek. Teraz to już nie zależy ode mnie. ;)

      Usuń
    3. #A Sądzę że jak Marco dowie się o pocałunku to może obrazić się strasznie na Diego przez co raczej Marcesca nie wróci do siebie :/

      Usuń
  3. #A
    ja w 2 sezonie jestem za Diecescą, choć moją ulubioną byłą parą była Marcesca! XD jestem po prostu ciekawa jak im się będzie układało ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cały czas tylko czekam na następny pocałunek Fran i Diego ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń