niedziela, 17 sierpnia 2014

Javier Lopez zapowiada TWITCAM!

Na pewno już słyszeliście i czytaliście o nowej postaci w studiu - Javierze. Jak pisała Kasia w jednej z notek: " Większość z Was wie zapewne już o nowym członku w ekipie Violetta. Jest nim Javier- Hiszpan który rzekomo w serialu ma być byłym Natalii,  z którym przyjaciółka Ludmiły niestety musiała zerwać, ze względu na studio i rozwój kariery. Tak samo jak w przypadku Justyny zostało z nim opublikowane zdjęcie, gdzie jego i Maxiego pozy wszystko wyjaśniają."
Chłopak zapowiedział swój Twitcam, a warto, by Polska znowu pokazała pazurki :)


 12 sierpnia Javer dodał na swoim twitterze post: "czy chcecie twitcam?"


Nic jeszcze nie jest ustalone, ale zapewne każdy z nas chce, by twitcam się odbył. A dlaczego? Jest to najlepsza okazja, by Polska mogła znowu się pokazać. Nie raz pokazywaliśmy już na ile nas stać. Czemu tym razem ma być inaczej. To sama przyjemność oglądać na fioletowych twitcamach nasze polskie flagi, a potem czuć satysfakcję, że daliśmy czadu.
Javiera można znaleźć na:
 instagramie
 twitterze





Co do twitcamu - będziemy miały dla was jeszcze jedną niespodziankę, ale o tym napisze juz SimplyKath. :)

A wy cieszycie się z nadchodzącego twitcamu Javiera?
Dacie na nim czadu?

3 komentarze:

  1. Słyszałam już o tym, mam nadzieję, że zdradzi parę informacji o swojej roli.
    Jestem ciekawa TC, ale nie jestem pewna czy się na niego udam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Raczej nie będę na twitcamie jeżeli będzie o 22. Lecz zawsze można obejrzeć na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Ja na youtube obejrze! XD

    OdpowiedzUsuń