środa, 20 sierpnia 2014

Martina Stoessel i jej nauka gry na gitarze.

Martina Stoessel to wschodząca gwiazda. Mimo tego, że większość swojego czasu musi poświęcić na serial Violetta, zawsze znajdzie chwile dla siebie. Fani już w pierwszym sezonie argentyńskiej telenoweli mogli zobaczyć jej 'popisy' gry na pianinie. W drugim w większości również widzieliśmy ją przy tym instrumencie.  W wielu wywiadach Tini wspomniała o tym, że chciałaby się nauczyć gry na gitarze. Po filmikach, które niedawno wstawiła na Instagrama widzimy, że  praca nad jej postanowieniem idzie pełną parą! 

Przypomnę może kilka momentów, gdzie mogliśmy zobaczyć główną bohaterkę przy organach. Mi szczególnie w pamięci utkwił moment, kiedy to prezentowała utwór "Te creo" (Wierzę Ci). W drugim sezonie pojawił się również odcinek, gdzie córka Castillo grała na bębnach oraz tamburynie. 


Przejdźmy jednak do sedna tematu czyli gitary. Wczoraj gwiazda dodała, aż 6 video, gdzie pokazywała swoje zdolności. Jestem w 80% pewna, że jej nauczycielem, jest nie kto inny jak Pancho Cia. Mężczyzna już nie jeden raz towarzyszył Martinie na różnych koncertach m.in w Paryżu , gdzie wszystkie piosenki były wykonane akustycznie. W pierwszym nagraniu siedemnastolatka zagrała kawałek Maily Cytrus- jej idolki "The Climb", w drugim "Hoy Somos Mas", w trzecim i czwartym zespołu Imagine Dragons piosenkę "Demons", w piątym niestety nie mam pojęcia. 



Które video najbardziej Wam się podoba? Co myślicie o poście? A Wy.. gracie na jakimś instrumencie?

7 komentarzy:

  1. Jak zaobserwować waszego bloga? Bo się nie da bo nie ma tego przycisku, żeby go zaobserwować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prawej kolumnie masz zakładkę 'obserwuj bloga'. Wciskasz napis 'dodaj do kręgów' i gotowe. ;)

      Usuń
    2. Aha :)
      Dziekuję :)

      Usuń
  2. #A
    Bardzo fajnie, że o tym napisałaś. Widziałam te filmiki uważam że Tinita jest świetna.
    Grałam na keyboardzie skończyłam w tym roku.

    Kasiu będą jeszcze jakies adminki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju post boski! ;)
    Ciekawy! ;)
    A i ja gram na pianinie! :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń