środa, 30 lipca 2014

Diecesca- pierwsze podejrzenia.

Od momentu kiedy Violetta pierwszy raz poznała Diego, jej przyjaciółka była nieco przeciwna tej znajomości, która później przerodziła się w prawdziwą miłość. Francesca niezbyt przepadała za pewnym siebie Hiszpanem. Wcześniej nigdy by nam nie przypadło do głowy, że ta dwójka mogłaby kiedyś ze sobą być, coś do siebie poczuć. Jednak trzecie sezon mocno nas zaskakuje.. 
Za nami już 2  odcinki z Violetty3. Mieliśmy okazję posłuchać nowych piosenek czy choćby nawet zobaczyć śmieszne a czasem szokujące sceny.  Mimo tych wszystkich ciekawych nowości jak koncerty, trasa fanom szczególnie do gustu przypadł nowy paring, który prawdę mówiąc jeszcze nie istnieje, ale wszystko do tego zmierza. Mowa tutaj oczywiście o Francescie i Diego. W poście postaram się Wam przedstawić wszystkie moje przepuszczenia, które w cale nie muszą się pokrywać z prawdą. 
Promo 
Głównie cała ta sprawa zaczęła się od zapowiedzi, w której wystąpili Diego, Xabi oraz Lodo. Jak wiecie w drugim sezonie nasza Włoszka znalazła swojego księcia z bajki- Marco. Ja osobiście na początku polubiłam ich, uważałam że pasują do siebie... jednak z czasem zaczęłam mieć coraz większe wątpliwości, które w prawdzie nasiliły się jeszcze bardziej od momentu pojawienia się Any. Jak się później okazało Marceca w cale idealna nie była.. ciągłe kłótnie, problemy doprowadziły do zakończenia ich związku. Wracając jednak do promo... 
Pozwólcie, że przedstawię Wam kilka ważnych momentów, na które warto zwrócić uwagę. Jak wiecie nic nie dzieje się bez przyczyny, reżyserzy czasem specjalnie dają zbliżenie, dbają o każdy gest, ruch... Spójrzcie na 11  i 27 sekundę w video. To może na prawdę wydawać się dziwne.. niektórzy mogą sądzić, że czepiam się szczegółów..  jednak ja mam całkiem inne zdanie na ten temat. Może ten przykład nie jest bardzo przekonujący.. zatem przedstawię Wam następny, który pojawił się już w odcinkach serialu. 
Wspólne chwile 
Dotąd w tych dwóch odcinkach poza Leonettą, Fedemilą czy Naxi możemy także zobaczyć wspólne chwile Diego i Francesci. Już na początku mogliśmy obejrzeć moment, kiedy to były chłopak Violetty pocieszał Włoszkę. Przypadek? Nie sądzę.  To zaledwie początek trzeciego sezonu a już tyle się o nich mówi.. Ponoć Diego ma prawdziwie się zakochać.. kim może być ta szczęściara? Hmm, kiedyś podejrzewano Macarene (Gery). Później jednak dowiedzieliśmy się, że dziewczyna ma namieszać w związku Leona i Violetty.. wątpię by miała coś wspólnego z Hiszpanem. Jednak jak już wspomniałam wyżej trzeci sezon nas jeszcze bardzo zaskoczy i wszystko może się zdarzyć. Wczoraj na Disney Latino pojawił się drugi odcinek.. tutaj tzw. Diecesci było nieco więcej.  Chyba już każdy widział moment kiedy to Diego i Francesca się zgubili w lesie (?). W każdym bądź razie ja osobiście chciałabym, by między nimi coś było... czytałam różne Wasze opinie na ten temat... jedni są za, drudzy przeciw... Ale mimo to musimy pamiętać, że nie mamy wpływu na to co się stanie.. 
 Zdjęcie promocyjne 
Mogło by się wydawać, że to zwykłe  fotografie. Dzięki nim możemy jednak wiele się domyślić.. min. jakie będzie nowy styl postaci, również po minach i ruchach wiele wnioskujemy, weźmy dla przykładu Violettę i Ludmiłę. Dziewczyny raczej nie przepadały za sobą, na zdjęciach często robiły złe, ostre miny. Teraz jest całkiem inaczej. Tym którzy nie oglądali fioletowego serialu wcześniej mogłoby się wydać, że  od zawsze były najlepszymi przyjaciółkami. Dlaczego jednak mówię o zdjęciach promocyjnych. Jak wiecie wśród  nich pojawiła się Diecesca. Dla mnie osobiście było to dużym zaskoczeniem. Ja osobiście po niej wnioskuje, że to właśnie Włoszka będzie podrywać naszego przystojnego Hiszpana. A Wy co o tym sądzicie? Może kiedyś coś do siebie poczują.. :) 



Jak Wam się podobał post? Co myślicie o tej parze? 

5 komentarzy:

  1. Szukam adminke i czekam na komki i odwiedziny bardzo się staram nad postami
    Tutaj adminki http://violetkadisney.blogspot.com/2014/07/nabor.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zajefajny post, nie moge sie doczekać tej pary.. to będzie coś nowego, innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie mogę się doczekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że będą razem *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja również. :))
      Jestem ogromnie ciekawa jak to wszystko się potoczy. ;)

      Usuń