niedziela, 3 sierpnia 2014

Ofiarą wypadku jest...

Odkąd dowiedzieliśmy się, że część odcinków Violetty, będzie nagrywana w klinice rehabilitacyjnej, od razu zaczęliśmy zakładać przypuszczenia, co do ofiary. Podejrzanych było dużo... Maxi, Jade i Matias oraz Leon. Która zatem osoba uległa temu nieszczęsnemu wypadkowi? 

Dlaczego Maxi? 
Tutaj nie ma dużo do wyjaśnienia. Jeszcze przed wyemitowaniem odcinków w LA, podejrzewaliśmy każdego, zwracaliśmy uwagę na każdy szczegół.. buty, ruch, włosy, ubrania. Tak było i w przypadku chłopaka Natalii. Jak wiecie dzisiejsza moda potrafi nas mocno zaskakiwać. Wszystko zaczęło się od zdjęcia opublikowanego w Internecie. Maxi miał na sobie bluzę, która jak to niektórzy uważali była... piżamą. Podejrzewano, że był w niej w szpitalu itd. Całe szczęście nic z tych rzeczy się nie sprawdziło. Przejdźmy zatem to kolejnych osób...


Dlaczego Mati i Jade?
Na tą zagadkę nadal nie znamy odpowiedzi. Mimo, że wiemy już kto jest ofiarą wypadku, pozostaje pytanie co z zdjęciem opublikowanym przez Joaquina Berthold. Widzimy na nim płaczącego Matiasa oraz prawdopodobnie nieprzytomną Jade. Dotąd nie mieliśmy okazji zobaczyć żadnego odcinka z tą sceną, albo przynajmniej zapowiadającego ją. Co zatem z rodzeństwem Lafontaine? Joaquin w opisie do fotografii napisał "Ból Matiego #Violetta3".
 LEÓN
Nasze najgorsze przypuszczenia się sprawdziły. Ofiarą przypadku został nie kto inny jak Leon. Szczerze mówiąc ja osobiście jako "2 opcja" stawiałam na niego. Jego zamiłowanie do motocrossu wiąże się też z ryzykiem. Dotąd w związku Leonetty wszystko szło wręcz idealnie. Ktoś lub coś niestety musiało to zakłócić. Fanki Jorge Blanco są na pewno mocno zszokowane. Widziałam już niektóre Wasze opinie na ten temat. Niektórzy z Was wypowiadali się "to tylko serial", "przecież to nie jest na prawdę". Racja, jest to serial.. jednak jego się przeżywa razem z aktorami. Wracając jednak do tej dramatycznej sceny. Musicie przyznać, że reżyserzy teraz się mocno postarali. Wyszło im to dość romantycznie, ponieważ zaraz przed wypadkiem Leon powiedział Violetta 'Kocham Cię'. Jak myślicie.. co będzie dalej?


Podobał Wam się post? Jak myślicie ile odcinków będziemy musieli czekać by Leon wybudził się ze śpiączki?

4 komentarze:

  1. Świetny post, w prawdzie czytałam już o tym, ale i tak u was przyjemnie mi się czyta :)
    Myślę, że zaczekamy parę odcinków, ale na pewno nie potrwa to zbyt długo. Uważam że będą to 2-4 odcinki, zalezy jak sprawy potoczą się dalej, moje podejrzenia są takie, że Leon wybudzi się przy Violettcie w poniedziałkowym odcinku

    OdpowiedzUsuń
  2. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Jak to Leon??!!! Chociaż to tylko serial jak przeczytałam o wypadku Leona..... Szczena w dół xDD Mam nadzieję że to długo nie potrwa....

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Sądzę że z 2 odcinki na pewno. Czekam na dzisiejszy *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. niedługo... ale Leoś XD szkoda mi go.... za kilka odcinków będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń