czwartek, 7 sierpnia 2014

Jorge Blanco pozuje [ sesja ]

Jorge Blanco zyskał ogromną popularność dzięki roli Leona, czyli chłopaka tytułowej bohaterki serialu Violetta. Chłopakowi zdecydowanie nie można odmówić talentu, oraz uroku. Jest idolem dziewczyn na całym świecie,  i wiele z nich wyczekuje na coraz nowsze projekty i wydarzenia z jego udziałem. Wbrew pozorom jednak popularność chłopaka wcale nie przekłada się na jego obecność w mediach, czy na portalach społecznościowych. Blanco stroni wręcz od tego, na swoich kontach pojawia się rzadko, choć gdy już w końcu to robi, zazwyczaj w wielkim stylu ;)
Tym razem fanki Jorge mogą się czuć szczęśliwe, ponieważ pojawiła się dość ciekawa sesja z udziałem głównego, męskiego bohatera Violetty.
Jeśli macie ochotę ją zobaczyć, zapraszam do rozwinięcia postu 


Jak już wspominałam, Jorge unika nadmiernego kontaktu z fanami. Na swoich profilach pojawia się rzadko, nieczęsto pozuje też w różnych sesjach (nie licząc tych, które za pewne ma zapisane w kontrakcie w ramach promocji serialu) Tym bardziej zdziwiła mnie nieco wiadomość o sesji zdjęciowej z jego udziałem. Blanco pokazał się w niej w całkiem ciekawych stylizacjach, a przynajmniej nieco innych niż typowa kreacja "Leona". Zdjęcia z tej sesji są z pewnością wspaniałym prezentem dla fanek fioletowej serii, od ich wycofanego publicznie idola ;) Nie przedłużając już mojego wywodu, o mało aktywnym w mediach aktorze, zapraszam Was do obejrzenia efektów tej sesji :)























Podoba Wam się sesja Jorge? Chcielibyście, żeby chłopak częściej pojawiał się na swoich profilach? A może macie ochotę na więcej sesji z jego udziałem?

9 komentarzy:

  1. #A
    wiem już ją widziałam :D ale zbieg okoliczności ja na swoim blogu robie właśnie o tym post ;)
    a jeżeli chodzi o sesje to jest bajeczna!! <3 Tobie też Kasiu się STRASZNIE podoba ta sesja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że pan Blanco w końcu ruszył tyłek i zrobił coś poza Violettą, ale nie szaleję za tą sesją ;) jest ok, ale dość przeciętna (ha już widzę jak fanki Jorgacza chcą mnie zabić ;)) Osobiście zdecydowanie bardziej szaleję widząc wszystkie sesje Diego *__* w nich zawsze się dużo dzieje, tutaj jest trochę nudnawo, choć niebrzydko ;)

      Usuń
    2. #A
      SimplyKath popieram cię xD Ja tam wole sesje Diega, ale Leon też ma dobre. ^_^

      Usuń
    3. #A
      XD fajny tekst, masz rację.... choć ja kocham obu... Diegusia i Leosia.... mam dylemat... oboje są kochani.... a jezeli chodzi o sesje to mi sie podoba BARDZO, ale w porównaniu z Diegiem niektóre zdjęcia są wtedy słabe (chodzi o to, że zdjęcia Jorge są wtedy słabe) ... :)

      Usuń
    4. Ja szanuję Jorge, ale jakoś specjalnie za nim nie szaleje. Sesja jak mówiłam jest dla mnie ok, ale szału nie ma. Monotonna, zdjęcia podobne, bez polotu ;) w artystycznych sesjach ładna buzia nie wystarcza, wtedy widać kto ma dryg do modelingu, a Diego z pewnością go nie brakuje. Jego zdjęcia są zawsze zrobione z jakimś pomysłem, pozą, emocją :) Jorge wyszedł przeciętnie ;) ale to moje zdanie także luzik :)

      Usuń
  2. #A
    Tak jak wszyscy mówią jest mało aktywny co nie jest fajnie.
    Sesja jest OK ale nie powala czymś super extra.
    Na ostatnim zdjęciu przypomina mi Ruggero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha zgadzam się w 100% Rzeczywiście szkoda, że się mało udziela, bo chłopak ma talent ;) Być może ruszy z karierą na spokojnie już po zakończeniu pracy nad Violettą ;) O sesji mam takie samo zdanie ;) I rzeczywiście ostatnie zdjęcie w stylu Rugga! :D

      Usuń
  3. W końcu coś zrobił. Ruszył swój szanowny tyłeczek i zaczął coś w swojej karierze robić. Podoba mi się to. Ruszył w stronę modela, ale za to w jakim stylu, zakochałam się przez tą sesję w nim na nowo XD Moim zdaniem powinien robić tak częściej :) Ale jak mu się nie chce ruszyć jego tyłeczka, to już jego sprawa, ja na ten temat się wypowiedziałam. Dziękuję i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie powinien częściej ruszać tyłek, ale moim zdaniem w muzycznym kierunku! :D

      Usuń