wtorek, 12 sierpnia 2014

Konkurs Disneya- Violetta!

Wraz z innymi bloggerami z blogów Violetta2Polska KLIK oraz Magia Disneya&ViolettaPl KLIK organizujemy konkurs, który trwa do 24 sierpnia. Aby dowiedzieć się więcej szczegółów zapraszam do wcześniejszego postu KLIK. Jednak wakacje nadal trwają i nic jeszcze się nie kończy! Wiele z nas przebywa w innym kraju, który być może zawsze chciało się odwiedzić. Z racji tego Disney ma dla nas kolejną niespodziankę, która trwa jeden dzień!

KONKURS
Wystarczy odpowiedzieć w komentarzach na pytanie W którym mieście na świecie, chcielibyście spędzić kilka lat? Dlaczego akurat w nim? 
Do wygrania są fantastyczne nagrody, a mianowicie:

1 ZESTAW Segregator, teczka, pamiętnik zamykany na magnes z długopisem

2 ZESTAWY Zeszyt „Sekrety i marzenia Violetty” i płyta „Violetta”

2 ZESTAWY Zeszyt „Mój pamiętnik” i koszulka z Violettą

5 ZESTAWÓW Album „Za kulisami”, dwie książki „Rozdarte serce” i „W moim świecie”, płyta
„Violetta”


2 ZESTAWY Album „Za kulisami”, dwie książki „Rozdarte serce” i „W moim świecie”

Link do postu: Disney-konkurs
Regulamin: KLIK
Czas trwania: 1 DZIEŃ

Weźmiecie udział? 

3 komentarze:

  1. ja już wzięłam konkurs. liczę na pierwsza nagrodę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    widziałam na fb ;) obserwuje "Disney Channel Polska" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Ja muszę się wyżalić nie wzięłam udział, gdyż w tym dniu wracałam z Bułgarii autem, a podróż trwała 33 godziny :/
    Nie mogłam już

    OdpowiedzUsuń