poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Into the woods...

Cześć! Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale byłam we Włoszech i nie miałam dostępu do komputera. Ale już jestem i mam dla Was niesamowitą wiadomość. Otóż w lutym 2015 roku do kin wejdzie ekranizacja jednego z najpiękniejszych musicali - Into the woods.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej rozwińcie post...
 Fabuła
Film oparty jest na musicalu autorstwa Stephena Sondheima i Jamesa Lapine. Łączy ze sobą najbardziej znane baśnie Braci Grimm takie jak: Kopciuszek, Jaś i magiczna fasolka, Roszpunka oraz Czerwony Kapturek. Wszystkie te utwory połączone są w oryginalną opowieść o piekarzu i jego małżonce, pragnieniu założenia rodziny, oraz ich nieustającej walce z czarownicą...
  
Obsada
W głównych rolach możemy zobaczyć m.in.: Meryl Streep i Johnego Deepa. A oto częściowa obsada:
- Meryl Streep jako wiedźma,
- Chris Pine gra Księcia Kopciuszka,
- Emily Blunt jako żona piekarza,
- James Corden jako piekarz,
- Anna Kendrick jako Kopciuszek,
- Lilla Crawford, która wciela się w Czerwonego Kapturka,
- oraz Johnny Depp który gra złego wilka.
  
Premiera filmu
Nie ma pewności co do ustalonej daty premiery. Krążą pogłoski, że ma się ona odbyć w grudniu tego roku, lecz na niektórych stronach internetowych data premiery jest ustalona na luty 2015 roku.







Mam nadzieję, że podobał wam się post. Już nie mogę się doczekać premiery. A wy?:-)

3 komentarze:

  1. Wow! Ty byłaś we Włoszech?? Ale przecież wczoraj napisałaś post... i dziś..... to jak to zrobiłaś? Super post♥

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Ciekawy film, chyba się wybiorę
    Bardzo podobał mi się post z tematu, ale także był przejrzysty i czytelny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Uwielbiam Deppa w filmach, myślę że pójdę na niego c:

    OdpowiedzUsuń