środa, 13 sierpnia 2014

Głowa pełna pomysłów- drugi dzień z Minnie&You.

Dzisiaj po raz drugi przeczytacie post, poświęcony Minnie i jej modowym inspiracjom. Jeżeli jeszcze nie wdzieliście pierwszego wpisu i nie jesteście obeznani w tym temacie zapraszam TU. Moja głowa wciąż jest pełna pomysłów! Stworzyłam kolejny outfit oraz własnoręczny pomysł dnia. Mam nadzieję, że te rzeczy również Wam się spodobają. 

Outfit dnia 
Tym razem postawiłam na coś eleganckiego, a zarazem luźnego, za czym większość z Was przepada. Stylizacja na pewno sprawdzi się w letnie dni. Na siebie założyłam bluzkę, bez rękawów. Jest ona dość długa, dlatego włożyłam ją w krótkie spodenki w białe ciapki.  Na wierzch zarzuciłam czerwony żakiet.  Jeżeli chodzi o obuwie, włożyłam zwykłe czarne trampki. Jeżeli będzie zbyt gorąco marynarkę można ściągnąć. Również bez wygląda oszałamiająco! :) 

Teraz kilka drobniejszych szczególików. Paznokcie zostały pomalowane na czarno- białe/ miętowe. Na włosy założyłam białą bandanę. Mam nadzieję, że taki outfit Wam się podoba. Poprzedni był bardziej elegantszy. Piszcie w komentarzach co o nim sądzicie, i czy podoba Wam się ta część wpisu. 


Pomysł dnia
Poprzednim razem miałam okazję stworzyć ramkę na zdjęcia. Dzisiaj zajmiemy się całkiem inną rzeczą Wykonamy laurkę, która będzie  na wzór programu Minnie&You. Pomysł możecie wykorzystać na wiele sposobów. Podobną kartkę można zrobić na Dzień Taty, Mamy czy Babci.. Co nam będzie potrzebne? Na pewno kolorowe kartki A4   i jedna duża, biała A3 , klej, nożyczki i flamastry/kolorowe długopisy/ kredki. 

Krok pierwszy
Zginamy białą kartkę A3 na pół. 
Krok drugi
Bierzemy do ręki kolorowe kartki i robimy z nich kopertę. Jeżeli nie wiecie jak ją się robi, niżej podaje zdjęcie z instrukcją. 

Krok trzeci 
Małe koperty możecie ozdobić na swój sposób. Ja wybrałam kilka wzorów. 
Krok czwarty
Rozmieście je na kartce. Nie musicie się wzorować na mnie, możecie 'porozrzucać' je gdzie tylko chcecie. Na środku, po prawej stronie... Wasz wybór. 

Krok piąty
Następnie przyklejcie mini koperty i udekorujcie resztę kartki.


To na tyle, jeżeli chodzi o dzisiaj. Jak Wam się podoba pomysł dnia? Czy chcecie  kolejny post z tej serii? Co myślicie o stylizacji? Co w niej Wam się najbardziej podobało? 

8 komentarzy:

  1. Stylizacja jest piękna! na serio bardzo mi się podoba! Mam pytanie kupialas spodenki czy zrobiłas sama taki cudowny efekt? : )
    Bardzo podoba mi się ta kartka ! Wykorzystam pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Napewno zrobię ; o Świetnie pasuje ten żakiet tobie, i raczej tez skorzystam z pomysłu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Cudny ten żakiet♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. #A
    Ta seria jest nieziemska, bardzo ją lubię i tak chcę następny ♥
    Boska stylizacja znasz się na modzie :) W całej stylizacji moją uwagę przykuły spodnie, które są oryginalne i świetnie wyglądają, pewnie się napracowałaś.
    Laurka wygląda ślicznie, jednak ja już wyrosłam z robienia laurek, raczej kupuje prezenty

    OdpowiedzUsuń