środa, 13 sierpnia 2014

Ciekawostka o I Only Want To Be With You

Lodovica Comello na swoim albumie ma kilka fantastycznych piosenek. Największą popularnością cieszy się  utwór Universo (Wszechświat). Na YT teledysk obejrzało już ponad 2 miliony osób. Mimo to, my dzisiaj skupimy się na nieco innym kawałku,który nosi tytuł I Only Want To Be With You (Chcę być tylko z Tobą). Jeżeli jesteście ciekawi tego tematu zapraszam do dalszej części wpisu. 
Teksty wszystkich piosenek napisała Lodovica wraz z Fabio Serri. Każda z nich jest na swój sposób charakterystyczna, jedne opowiadają o miłości, drugie o muzyce, a jeszcze inne o marzeniach. W takim razie o czym mówi angielski utwór?

Nie wiem co sprawia że kocham Cię tak mocno 
Wiem tylko, że nigdy nie chcę Cię puścić
Bo zacząłes coś, nie widzisz tego?
Że od momentu, kiedy się spotkaliśmy masz na mnie wpływ
I taka jest prawda
Ja tylko chce być z Tobą
To nie jest ważne gdzie idziesz albo co robisz
Chce spędzić każdą chwię dnia z Tobą
Zobacz co się stało za sprawą jednego pocałunku
Nigdy nie wiedziałam ze moge byc zakochana tak jak teraz
To szalone ale prawdziwe
Ja tylko chce być z Tobą
Zatrzymałeś sie i uśmiechnąłeś do mnie, zapytałes czy mam ochotę zatańczyć
Wpadłam w Twe otwarte ramiona i nie miałam wielkich szans 
Teraz posłuchaj kochanie, poprostu chce być przy Tobie wszędzie
Tak długo jak jestesmy razem, kochanie, nie obchodz mnie nic
Bo zaczałes cos, nie widzisz tego?
Że od momentu gdy się spotkaliśmy masz na mnie wpływ 
Nie ważne co robisz
Ja tylko chce być z Tobą
Nie ważne co robisz
Ja tylko chce być z Tobą

*źródło tekstowo

Jak się okazało kawałek I  only want to be with you nie jest napisany przez Włoszkę. Na YT znajdziecie kilka popularnych gwiazd wykonujących tą samą piosenkę, a w nich Dusty Springfield, która była autorką tekstu. Z Wikipedi wnioskujemy, że ten numer należał do jej przebojów. Poznajmy zatem bliżej tą postać. 

Dusty Springfield, właściwie Mary Isabel Catherine Bernadette O'Brien- brytyjska piosenkarka popowa, przedstawicielka takich stylów i gatunków jak biały soul brytyjska inwazja, folk, taneczny pop i innych.Dusty Springfield była największą brytyjską gwiazdą pop lat sześćdziesiątych.
Ur. 16 kwietnia 1939 w Londynie.Dusty Springfield zmarła na raka piersi. Do największych jej hitów należały: "Silver Threads and Golden Needles", "Only Want to Be with You", "Wishin' and Hopin'", "The Look of Love", "You Don't Have to Say You Love Me", "Son of a Preacher Man", "Breakfast in Bed".

Niżej będziecie mieli okazję posłuchać oryginału. Video jakoś nie jest w najlepszej jakości, ale warto go zobaczyć. Jak oceniacie jej głos? I sam teledysk?
Jak już wspomniałam wyżej na YT znajdziecie też wiele coverów innych gwiazd, w tym Lodovici Comello. Przejrzyjcie je wszystkie i oceńcie. Chętnie poznam Wasze opinie na ten temat. 




Co myślicie o poście? Które wykonanie najbardziej Wam się spodobało? 

3 komentarze:

  1. #A
    super post! choć o tym wiedziałam chwilkę wcześniej, bo kiedy z mamą w samochodzie słuchałam "Universo" to nagle moja mama mówi "Ola wiesz że to nie jej! To nie jest jej" a ja "Co? A kogo?" "No wiesz nie pamiętam ale to STRASZNIE stara piosenka! ;)" no i potem zaczęła śpiewać razem z Lodo! :D było śmiesznie!
    najbardziej podoba mi się wykonanie Lodo, nie z powodu, że jest moją ulubioną piosenkarką itp. tylko jej wykonanie jest takie żywe i przyjazne - wesołe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Mama wie co dobre. XD Też uważam, że Lodo zaśpiewała najlepiej. ;)

      Usuń
  2. #A
    Bardzo fajnie, że o tym wspomniałaś ja nie miałam o tym pojęcia :D
    Najbardziej spodobała mi się wersja Lodovici, myślę że jej wykonanie jest żywe i nowoczesne, dodając coś jeszcze Lodo ma nieziemski głos

    OdpowiedzUsuń