wtorek, 5 sierpnia 2014

Wyniki konkursu- Konkurs dla V-lovers.

W końcu przybywam do Was z wyczekiwanymi wynikami konkursu, który ostatnimi czasy trwał na naszym blogu. Czas na nadsyłanie prac był długi, i w sumie otrzymałyśmy ich aż 27. Każda była na swój sposób piękna, i wyjątkowa! Przypominam, że zadaniem konkursowym było wykonanie dowolną techniką okładki nowej płyty promującej trzeci sezon serialu. Prace były podzielone. Spora część osób wybrała komputerowe wersje okładki, inni postanowili wykorzystać swoje zdolności manualne :) Wygrała praca, która nas zaskoczyła pomysłowością, i dbałością o wszystkie detale.

Jeśli chcecie wiedzieć, kto nas zaskoczył i oczarował swoją pracą, zapraszam do rozwinięcia postu, gdzie znajdziecie WYNIKI




Powiem szczerze, że ustalenie wyników przyszło nam dość łatwo, i byłyśmy wyjątkowo zgodne. Oczywiście było dużo więcej wspaniałych prac, które ogromnie nam się spodobały, jednak zwycięzca musiał być jeden, a my nie miałyśmy wątpliwości, kto miał nim zostać :) Praca, która zajęła pierwsze miejsce urzekła nas pomysłem, wykonaniem i dbałością o każdy szczegół. Dziewczyna zaprojektowała nie tylko samą okładkę, ale postarała się wykonać całe opakowanie wraz z zawartością! Teraz sam możecie ocenić jej wysiłek!


Oto zwycięska praca - Oli!









Przypominam, że nagrodą dla zwycięzcy jest Zestaw La Rive (perfumy, dwa dezodoranty, żel pod prysznic) oraz płyta Violetta z pierwszego sezonu.



Olu, cała redakcja gratuluje Ci zwycięstwa! Pamiętaj, aby w najbliższym czasie przesłać nam swoje dane osobowe na maila redakcji!
redakcjavdch@interia.pl

Gratulujemy również wszystkim uczestnikom! Wasze prace były naprawdę świetne! Cieszycie się z wyników? :))

7 komentarzy:

  1. Dane osobowe już wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    No cóż przykro mi że mi się nie udało, ale gdyby patrzeć na moja pracę, a Oli to moja praca jest zerem.
    Świetna praca gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Gratuluję pomysłu Ola. Zasłużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. #A
    wow! macie rację niesamowita praca! ja nie wzięłam udziału ale moja praca z tym to nic! na prawdę! ;) GRATULUJĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcy :) Praca naprawdę fajna, a co najważniejsze, pomysłowa :) Nagroda jak najbardziej zasłużona :) Ja osobiście nie wzięłam udziału, ale to dlatego że jestem roztrzepana i nigdy nie mogę znaleźć konkursu, który jest na czasie hihi :p Na pewno ta praca jest jedną z najładniejszych, bo redaktorki tego bloga umieją wybierać <3

    OdpowiedzUsuń