czwartek, 7 sierpnia 2014

Ślub Germana i Priscilli?

Na pewno wszyscy fani Pabloangie i Germanangie nie są z tego zadowoleni. Informacji na temat trzeciego sezonu wciąż przybywa. Pojawiają się nowe zdjęcia, tweety i mnóstwo interesujących wiadomości. Od momentu kiedy Angie przybyła do domu Castillo, między nią a ojcem głównej bohaterki coś zaiskrzyło. Ja osobiście od razu zostałam ich zwolenniczką. Mimo, że oboje czuli do siebie mięte, zawsze stawało im coś na drodze.. Jade, Esmeralda, kłamstwo Angie... mimo tylu nieszczęść i nieporozumień oni nadal nie mogą o sobie zapomnieć, pomimo że nigdy nie byli razem. Czy w trzecim sezonie dalej utrzymają tą wieź?

 Podejrzana fotografia (patrz wyżej)... 
Z każdym dniem przybywa ich coraz więcej. Gdy tylko opublikowano jedną z nich każdy założył jakieś przypuszczenie, które niekoniecznie musiało się pokryć z prawdą... zwykła impreza, studniówka, ślub Angie i Germana albo ślub Priscilli i Germana. Wszystko wskazuje na to, że ostatnie podejrzenie jest prawdziwe i zgadza się ze scenariuszem.  Niżej przestawię Wam kilka powodów i zdjęć, które świadczyły by o tej uroczystości. 

Pierwsze spotkanie, zauroczenie...
Gdy inżynier i właściciel firmy budowlanej po raz pierwszy zobaczył piękną kobietą od razu się nią zauroczył. Mimo, iż nie znał jej charakteru ani nawet imienia i nazwiska od razu stwierdził, że musi z nią być. Zaraz po jej występie na którym wykonała utwór "Veo, Veo" ruszył na jej "poszukiwania". Niestety szczęście mu tym razem nie sprzyjało. 
Co więcej, gdy German wraz z Ramallo przesiadywał w restauracji, w tym samym miejscu okazała się też być Priscilla, która wchodząc to pomieszczenie oznajmiła, że mężczyzna, który na nią patrzył (tak, mowa tutaj o ojcu Violetty) bardzo jej się spodobał. 
Pocałunek 
Mimo tego, że znali się zaledwie parę dni od razi "złożyli" sobie pocałunek, a w zasadzie zrobiła to maka Ludmiły. Swoją drogą bardzo rozbawiła mnie mina Germana, który po całym zajściu patrzył na kobietę, jak pies na dobrą szynkę. (ahh, te moje porównania XD). 
Ślub 
Tak jak to już wspomniałam wyżej w Internecie pojawiło się mnóstwo zdjęć, które świadczyłyby o tym zdarzeniu. Spójrzcie np. na pierwszą fotografię w poście. Każda postać ubrana jest w odświętne stroje, mężczyźni w garnitury, kobiety w sukienki. Z tyłu widać pracowników, na białej scenie. Zwróćcie uwagę na to, że na niej znajduje się również czerwony dywan, po którym najprawdopodobniej miała by iść para młoda. 
Jak myślicie o czym świadczą ich miny? Każda z nich ma na sobie 'nakrycie', które nie pozwala ujrzeć ich stroju. Jednak ja nie o tym.. spójrzcie na drugi ważny element. Za Francescą, Cami, Angie oraz tańczącymi (?) ludźmiwidać wodę. Podejrzewam, że jest to basen. 



Odpowiedź na tą zagadkę została wyjawiona, gdy do sieci wrzucono kolejne zdjęcie. Tym razem widać na nim suknie ślubną Priscilli. Wszystko wskazuje na to, że ta dwójka weźmie ze sobą ślub. Nadal jednak nie wiemy wszystkiego..co na tak ważnej uroczystości robią uczniowie Studia On Beat? Dlaczego Angie jest w szlafroku? Mimo, że wiemy już co wydarzy się w następnych odcinkach, nie mamy 100% pewności co do zaręczyn. Może tak jak w przypadku Esmeraldy coś lub ktoś im przeszkodzi... Ludmiła (która nie akceptuje ich związku), a może znowu natarczywa Jade?Albo powrót Angie?  Cóż pozostaje nam czekać.. :)


Jak Wam się podobał post? Czy Ludmiła i Violetta zostaną siostrami? Dojdzie do ślubu? 

7 komentarzy:

  1. Nieee ;C
    Mam nadzieje że do ślubu nie dojdzie. :D
    Post jest super. W sumie chciałabym je zobaczyć jako siostry, ale nie chce by German ożenił się z Priscillą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. #A
    Jak będzie ich ślub, nie oglądam. Ja chce Germangie :c

    OdpowiedzUsuń
  3. #A
    Ojjej... dziwnie by było, ale uważam, że raczej będzie jak każda v-lovers marzy.. czyli Germangie...tak jak...powinno być ..... boski post... ale było by gdyby Ludmi i Viola były siostrami...
    POST BOSKI!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. #A
    Ale Priscilla ma czarną koronkę u góry sukienki to raczej nie jest suknia ślubna.
    A Angie ma perłowe kolczyki i dzielnie broni swojego stroju.
    Ja uważam że to jest ślub Germanangie, ale nie jestem pewna swojego zdania.

    Fajnie by było gdyby Lu i Vilu były siostrami, ale wolę żeby to Angie była z Germanem
    Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  5. Priscilla nie ma ślubnej sukienki bo ja mam :-D... ale takie zapytanie... DLACZEGO MA ANGIE TEN SZLAFROK? Możno jest to koszmar albo świetny sen :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Soryy, ale jak dla mnie to Angie wszystko psuje i w ogule Angie i German są rodziną. Więc pomyślcie trochę jak dla mnie głupio by było się spotykać z rodziną , a jak dla was?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wydaje mi się że Viola i Ludmiła zostaną siostrami. Możliwe, że dojdzie do ślubu ich rodziców, ale mam takie przeczucie, że to nie wypali (w sensie małżeństwo Germana I Priscilli) raczej skończy się tak, że German będzie z Angi (obyyyyyy):)

    OdpowiedzUsuń